Gå til innhold

TES: Bug med huset i Anvil


Anbefalte innlegg

Jessda. Har årna huset, og henta selgeren igjen, men når vi skal inn, stopper han foran døra :mad: Prøvde å slå på han så han følger etter, men nei da...istedetfor kommer en vakt løpende inn etter meg.

 

Kan noen gi meg løsningen på dette? Har prøvd alt unntatt å starte fra før man begynner questet, som noen ganger er nødvendig, og da gjøre alt sammen igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehhm. Har du rett og slett prøvd å snakke til ham når dere har kommet inn døra til huset da? Egentlig tror jeg at han skal begyne å snakke til deg. Han sier at du skal lede vei ned til kjelleren og den portalen, forhåpentligvis uten for mye slossing. Kan ikke hjelpe deg noe mer enn dette dessverre .

Lenke til kommentar
Ehhm. Har du rett og slett prøvd å snakke til ham når dere har kommet inn døra til huset da? Egentlig tror jeg at han skal begyne å snakke til deg. Han sier at du skal lede vei ned til kjelleren og den portalen, forhåpentligvis uten for mye slossing. Kan ikke hjelpe deg noe mer enn dette dessverre .

6269398[/snapback]

Greia er at han ikke vil inn. Han stopper foran døra, står dumbstruck, om jeg prater med han så sier han "Shall we continue to the manor?"

Lenke til kommentar

Det er komplert møblert. Huset i Anvil var det første huset jeg hadde. Det fungerte fint selvfølgelig, men jeg synes ikke det er det fineste huset i spillet. Dessuten vil jeg ikke bo i et hus som var gjemsøkt av spøkelser.. Så jeg flyttet til Skingrad i stedet, som etter min mening er det fineste huset du kan kjøpe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er komplert møblert. Huset i Anvil var det første huset jeg hadde. Det fungerte fint selvfølgelig, men jeg synes ikke det er det fineste huset i spillet. Dessuten vil jeg ikke bo i et hus som var gjemsøkt av spøkelser.. Så jeg flyttet til Skingrad i stedet, som etter min mening er det fineste huset du kan kjøpe.

6278494[/snapback]

 

Hvor treffer man den personen som selger huset i Skingrad?

Lenke til kommentar
Det er komplert møblert. Huset i Anvil var det første huset jeg hadde. Det fungerte fint selvfølgelig, men jeg synes ikke det er det fineste huset i spillet. Dessuten vil jeg ikke bo i et hus som var gjemsøkt av spøkelser.. Så jeg flyttet til Skingrad i stedet, som etter min mening er det fineste huset du kan kjøpe.

6278494[/snapback]

 

Hvor treffer man den personen som selger huset i Skingrad?

6603440[/snapback]

 

Han heter Shum-gro-Yarog eller noe og henger i Castle Main Hall eller i byen.

Lenke til kommentar
Det er komplert møblert. Huset i Anvil var det første huset jeg hadde. Det fungerte fint selvfølgelig, men jeg synes ikke det er det fineste huset i spillet. Dessuten vil jeg ikke bo i et hus som var gjemsøkt av spøkelser.. Så jeg flyttet til Skingrad i stedet, som etter min mening er det fineste huset du kan kjøpe.

6278494[/snapback]

 

Hvor treffer man den personen som selger huset i Skingrad?

6603440[/snapback]

 

Han heter Shum-gro-Yarog eller noe og henger i Castle Main Hall eller i byen.

6603619[/snapback]

 

hvor mye koster det huset?

og hva skal man egentlig med husene?

Lenke til kommentar
Han Shum-gro-whatever, sier han ikke stoler nok på meg enda til at han vil selge meg noe hus. Samma kan det nå væra,jeg har huset i anvil men trives best i den lille rønna i imperial city waterfront uansett.  :love:

6605189[/snapback]

 

Det er jo bare å bestikke han.

 

Huset i skingrad kom på ca. 60k med møbler! så jeg gadd ikke kjøpe det

Lenke til kommentar
Han Shum-gro-whatever, sier han ikke stoler nok på meg enda til at han vil selge meg noe hus. Samma kan det nå væra,jeg har huset i anvil men trives best i den lille rønna i imperial city waterfront uansett.  :love:

6605189[/snapback]

 

Det er jo bare å bestikke han.

 

Huset i skingrad kom på ca. 60k med møbler! så jeg gadd ikke kjøpe det

6605234[/snapback]

 

Men det er fint! Og du får tilgang til våpenbutikken ved siden av. Har blitt mang en natt med ransaking av diverse kister og slikt der :innocent:

Lenke til kommentar
Jessda. Har årna huset, og henta selgeren igjen, men når vi skal inn, stopper han foran døra :mad: Prøvde å slå på han så han følger etter, men nei da...istedetfor kommer en vakt løpende inn etter meg.

 

Skjedde dette med meg på et annet quest. Dama stoppet bare opp.. Forba**a irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...