wewwen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er Dimmu Borgir oppløst? fikk høre det av en kamerat, håper han tar feil Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 har hørt de bare tar en pause jeg... de har jo heller ikke no trommis så.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du BØR ta feil! Ellers griner jeg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Tror nok buddyen din tar feil, det er da ikke så lenge siden de gidde ut den nyinnspilte Stormblåst skiva. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Tror nok buddyen din tar feil, det er da ikke så lenge siden de gidde ut den nyinnspilte Stormblåst skiva. 6267298[/snapback] godt og høre.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 *La oss be* 6267317[/snapback] som jeg fant på "humor" avedelingen på forumet : Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Såvidt meg bekjent skal de ikke ha faste trommiser lenger heller... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det veldig vanskelig å ta seg en tur på sida deres og se om det står noe der? http://www.dimmu-borgir.com/ Kompisen din må være en skikkelig 'inside man' som vet om slike nyheter som ikke står på siden deres en gang Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg skulle be for at de var oppløst jeg... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det veldig vanskelig å ta seg en tur på sida deres og se om det står noe der? http://www.dimmu-borgir.com/ Kompisen din må være en skikkelig 'inside man' som vet om slike nyheter som ikke står på siden deres en gang 6267341[/snapback] Den siden er latterlig treg med oppdateringer, ser jo det på forsiden. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg skulle be for at de var oppløst jeg... 6267345[/snapback] Jeg og, så kunne Simen ta seg tid til andre prosjekter Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gjør meg null å niks om de oppløst. Tviler på at de kommer til å få lagd noe som jeg kommer til og like uansett. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det skal mye til, kjedelige bandet. Er ikke mye pent noen av de i bandet har vært borti oppigjennom årene. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Det skal mye til, kjedelige bandet. Er ikke mye pent noen av de i bandet har vært borti oppigjennom årene. 6267582[/snapback] Arcturus? Borknagar? Edit: Det er da altså snakk om gullgutten Vortex, og hva med sesjons trommisen Jan Axel Von Blomberg? Mayhem, Arcturus, Winds +++++ Men han er jo ikke ett ordentlig medlem. 3000! Endret 8. juni 2006 av skate4life Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Så det vi kom fram til var at den eneste karen som har hatt tilknytning til Dimmu Borgir som har vært borti noe annet bra er Hellhammer, trommisen i Mayhem Da er vi enig da, skita musikere hele gjengen. Edit: Regner du Joey Jordison som et medlem av Tallica? Endret 8. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Edit: Regner du Joey Jordison som et medlem av Tallica? 6267623[/snapback] Nope, han spilte noen konserter vs spille trommer på en hel skive. Det er noe større, men forsatt han er inget medlem som jeg sa Vortex er faen ingen dårlig musiker, han har stemme lik en engel. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Etter din mening søte deg Jeg mener at alt de karene har tatt i er boss. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vortex er faen ingen dårlig musiker, han har stemme lik en engel. 6267653[/snapback] Vortex sin stemme er mer lik ei ku hvis du spør meg. Arcturus ligger i ruiner nå! Lenge leve Garm! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vortex er faen ingen dårlig musiker, han har stemme lik en engel. 6267653[/snapback] Vortex sin stemme er mer lik ei ku hvis du spør meg. Arcturus ligger i ruiner nå! Lenge leve Garm! 6267904[/snapback] Garm var forsovit bedre, men du kan ikke klage på at han gjør en dårlig jobb. Men Kristoffer er jo bedre, sier jo seg selv når Simen har vært erstattern hans i både Arcturus og Borknagar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå