Yvonne_89 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Nå når jeg først er blitt medlem så kan jo jeg like gjerne ligge ut link til noen av klippene jeg har laget. Det jeg like å gjøre er å ta klipp ifra filmer eller bilder som jeg har tatt og "limt" de sammen til en film. Må bare advare at de 24 filmene ( untatt den siste) er komt lengre inn i serien enn tv 2 er komt http://www.piczo.com/yvonnes-world?g=18818898&cr=2 Hva synes dere folkens? Med windows movie maker kan man ikke ligge til så mangen effekter, så de er ganske enkle filmer Endit: må bare unskylde for engelsken min på siden. Endret 8. juni 2006 av Yvonne_89 Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Unnskyld for norsken din også du Var bare en fleip assa, jeg skriver dårlig norsk og engelsk selv jeg. Jeg har fått masse klager på det på film emne mitt. Men jeg er flink til og klage forde Jeg oppdaterer med litt filmkritikk også ettervært, men orker ikke skrive no mer nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå