Complexity Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Skjekk denne filmen: http://video.google.com/videoplay?docid=-6...93395&q=Wheelie Noen som vet hvilket setup han har for å få bilen til å steile? vil og steile Har nyeste LFS fullversion Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Som du ser på bilen, og hører på lyden, så har han brukt lfs tweaker eller no sånn til å få større motor med mer kraft og større, bedre bakdekk. Og han bruker vel en "wheelie" setup også.. Jeg har en setup som jeg kan ta wheelie med, men da må du knø inn bakenden av bilen din en del. Skal se om jeg får lasta den opp når jeg finner ut hvilken av de 44 turbo settingsene det er Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Men er man nødt til å ha LFSTweak? Endret 8. juni 2006 av VgRD Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Som du ser på bilen, og hører på lyden, så har han brukt lfs tweaker eller no sånn til å få større motor med mer kraft og større, bedre bakdekk.Og han bruker vel en "wheelie" setup også.. Jeg har en setup som jeg kan ta wheelie med, men da må du knø inn bakenden av bilen din en del. Skal se om jeg får lasta den opp når jeg finner ut hvilken av de 44 turbo settingsene det er 6267324[/snapback] oki finn det ut Lenke til kommentar
oluf91 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 viss du bruker tweak er det vel bare å plassere motoren langt bak i bilen Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Fant en ganske kul video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå