krizkriz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Blir transaksjonene gjennomført hvis man gjør dem i helgene (feks en lørdag)? Eller blir de overført på mandag igjen? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Mellom egne kontoer kommer dem vel med ei gang. Skal du sette inn penger til noen andre, er jeg meget usikker.. Test da vel! Endret 8. juni 2006 av Caddy Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ehm, sikker ? Pappa pleier å overføre penger til meg da de er på hytteturer osv. Kommer over med en gang.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kontoen din står sikkert med han som eier/bruker, eller fordi de er i samme bank. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 De er vel i samme bank.. Mamma står som verge Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Helg = søndag. Da overføres det vel ikke mellom banker. Alle de seks andre dagene har jeg opplevd det som at de er i full sving. Bortsett fra når de skal streike nå da såklart. F*** ta alle disse trendy streikerne Hvem er neste?! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Neste som streiker er forumet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Pga en evt. streik over helgen får jeg kanskje feriepenger i morgen! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Blir transaksjonene gjennomført hvis man gjør dem i helgene (feks en lørdag)? Eller blir de overført på mandag igjen? 6266991[/snapback] Hvilke nigerianske forretningsmenn har du rota deg borti nå? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er artig med streik: gleder meg til brannvesenet ikke gidder å slukke en eventuell stavkirke i brann pga. streik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå