Thomas J.L Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei Sitter her å skriver presentasjonen min til eksamen. Lurer på hvordan jeg skal snakke om dette i 25 minutter Jeg trenger og ideer til noe jeg kan fordype meg i. Noen som har tips angående eksamen? "Kan du finne en naturlig kobling mellom energi og karbonkjemi?" Lurte på hva det kunne være, drivstoff kanskje? Takker for svar Thomas Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei Sitter her å skriver presentasjonen min til eksamen. Lurer på hvordan jeg skal snakke om dette i 25 minutter Jeg trenger og ideer til noe jeg kan fordype meg i. Noen som har tips angående eksamen? "Kan du finne en naturlig kobling mellom energi og karbonkjemi?" Lurte på hva det kunne være, drivstoff kanskje? Takker for svar Thomas 6266661[/snapback] Har nettopp vært oppe i karbonkjemi, fikk en 6er så er det noe du lurer på der, spør i vei. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Hmm, glemte at temaet var Energi Kan du tenke deg hva sammenhengen mellom energi og karbonkjemi er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå