Gå til innhold

Er noe galt med min Nokia N-80?

Anbefalte innlegg

Hei dere

Har akkurat kjøpt med N-80, og etter å ha innstalert støtte for "streaming" prøvde jeg og se på noen 3g videoer i menyen for TV noe som ikke gikk an, det sto at jeg ikke hadde støtte for dette på telefonen, men på NRK og andre gikk det an. Etter å ha skiftet til forskjellige tilkoblingspunkter i telefonen restartet den og jeg fikk en melding om at jeg ikke hadde minnekort, noe jeg selvfølgelig hadde. Jeg fulgte prosedyren i brukermanualen for å ta ut minnekortet og sette det inn igjen og da sto det at jeg hadde minnekort.

Har noen med samme telefon lignende opplevelser som dette? Hvorfor restartet den og sa jeg ikke hadde minnekort innstalert?:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg aldri prøvd å streame video annet enn NRK og TV2 fra entry, men det har ihverfall gått smertefritt. Når det gjelder minnekortet så skjedde det samme meg en gang like etter at jeg fikk telefonen. Har opplevd det samme et par ganger men aldri etter at jeg fikk 2gb, uten at jeg kan si sikkert at det var det som fikset problemet. Grunnen er nok fordi minnekortet ikke får kontakt med telefonen etter at den restarter/klikker. Hvis det skjer igjen er det bare å ta minnekortet ut og inn. Vet ikke om noen annen fiks enn det, men det er jo mulig at det kun skjer med enkelte minnekort. Har ihverfall ikke skjedd på mitt 2gb kort enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...