Xanitra Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Spillet begynner å ta form. Noen som vet noe mer om dette spillet? Om det er et online spill eller lignende? Skal visst ligne en god del på Diablo 2 http://hellgate.loadedinc.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Spillet begynner å ta form. Noen som vet noe mer om dette spillet?Om det er et online spill eller lignende? Skal visst ligne en god del på Diablo 2 http://hellgate.loadedinc.com/ 6266463[/snapback] Hellgate:London blir Diablo 2 i 3D (eller da Diablo 3 om du vil). Skaperne av D2 står bak det, så likhetene ("if it ain't broken..") vil helt klart være tilstede. Så og si samme skill system og tilfeldig genererte områder og loot. Det vil få mer D2 sitt spilltempo, der du dreper haugevis av monstre på sabla kort tid. Det sies at skillsystemet også får innslag av tilfeldig generering (skills du "finner") Det skal bli både en vanlig multiplayer og en "mmo" del, der du betaler for et eller annet. Men dette diskuterer de fortsatt. Gleder meg meget til spillet her, savner tempoet Diablo 2 hadde! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Tror det blir Diablo 2 meets GuildWars. Blir mye fokus på action tror jeg. Ikke at det er en dårlig ting. Det er jo kjernen fra Blizzard North som gikk ut og dannet eget selskap som utvikler dette. De har jo ganske mye erfaring på seg. Har gode forventninger til denne. Hellgate London har noen kule videosnutter. (merk: videosnutter har ingenting med gameplay å gjøre.. vanligvis. hehe) Endret 27. juli 2006 av VinterUlv Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hellgate London er vel det spillet jeg gleder meg mest til fremover, tror jeg. Sammen med NwN2. Grunnen er vel folkene som står bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå