Pan007 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei. Min første post i dette forumet, og jeg håper på svar. Skal kjøpe nytt kabinett, og er veldig i tvil hva jeg skal investere i. Leter meg grønn, og leser tester, og blir egentlig ikke klokere. Maskinen skal inneholde: Seasonic S12 Asus A8N-32-SLI-Deluxe AMD Athlon 64 3700+ m/Zalman Fatality FS-077 CPU kjøler 4 GB RAM Sapphire ATI Radeon X1800 XT m/Zalman Fatality FS-V7 kjøler Raptor disk, pluss flere andre SATA disker. Ser på følgende kabinetter Lian Li PCV1000 http://www.lian-li.com/Product/Chassis/Mid..._C_PC-V1000.htm Lian Li PCV1000PLUS http://www.lian-li.com/Product/Chassis/Mid...C-V1000plus.htm Cooler Master Praetorian 731 http://www.coolermaster.com/index.php?LT=e...raetorian%20731 Kan noen hjelpe meg å velge? Andre forslag?? (Maks kr. 2000,-) Erfaringer, tips osv tas imot med takk. Mvh Pan007 Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det noen spesefikke ting som er viktige ved ditt kabinett? Skal det være stille? Midi eller Full? Alle Lian Li er bankers. Kvalitet fremfor kvantitet. De er bra Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hvis du har penger til et av de lian li kabinettene er det et sikkert valg mener jeg.. men det er mange lian li kabinetter og de fleste av dem er veldig gode og sikre kasser. Lenke til kommentar
Pan007 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Kabinettet skal være midi. Har ikke bruk for Tower, og mini vel det blir for lite. Viktig at kabinettet skal være så stille som mulig. Det skal også være stilig å se på. Cooler Master kabinettet ser litt kult ut....det gjør jo Lian Li også. Har noen der ut erfraing med noen av de jeg listet opp i første melding? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg anbefaler Lian Li Lian Li Miditower, Aluminium, Sort PC-V1000BPLUS ikke noe tvil Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Skal du ha et stille kabinett, burde du finne et med 2-4x 120mm vifte hull. Burde og se etter kabinett med smarte støydempings løsninger. Dette er et kabinett jeg er ganske så forelska i. Akkuratt hvordan det er når det gjelder støydemping, det tør jeg ikke å si. Men det der så digg å se på! Det har også 2x 120mm viftehull som burde gi god luftgjennomgang. (Men jeg ville nokk kjøpt nye vifter, stillegående) Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har selv dette (PC6070BSCAND) kabinettet, og jeg er veldig fornøyd med det. Har to stk 120mm vifter som sørger for god luftflyt i kabinettet. Ellers så er det et rolig og stilrent kabinett. Husk bare å kjøp psu i tillegg, da dette ikke følger med på Lian Li kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå