Gå til innhold

antistatisk kabel! trenger svar kjapt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde du bestilt kabelen selv eller bare fulgte den med? Den skal brukes sammen med en slik som du har rundt håndleddet. bananplugg eller krokodilleklemme frates til et jordpunt.

6266469[/snapback]

Faaaaaaaaaaan gørr gitt, hadde gledet meg til å endelig få satt inn minnet. Er det overhodet ikke mulig å bruke kabelen på noe vis uten den armlenka? bare slik at jeg kan få inn minnet i dag?

Lenke til kommentar

Hold en hand på kabinettet så er du jordet, det burde holde i massevis.

Vet ikke hvor mange pcer jeg har montert sikkert rundt 40 en plass, jeg har aldri brukt noe antistatisk. Aldri noen problem(bank i tre).

Bare du ikke bruker ullsokker, tykkgenser og drar fotene over gulvet (vegg til vegg teppe) så går det bra i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar

vel, uendelig mange mennesker har satt i minne i PCen uten slik lenke så det burde jo selvsagt la seg gjøre ;)

Det du må passe på er omgivelsene dine. Ikke stå i sokkelesten på gulvteppe og gnukk og ikke ha på det fleecegenser. :) Det beste er å ha PCen et sted det ikke er gulvteppe og passe på å utlade seg selv ved å ta i kabinettet så er mye gjort.

Lenke til kommentar

ja håper det går bra selv, men et lite spørsmål offtopic, trenger jeg å installere eller gjøre noe i biosen? har ikke oppgradert minne før :blush: hehe, så vil bare være sikker. Det er vel sikkert bare å sette inn og spille i vei?

Lenke til kommentar
men et lite spørsmål offtopic, trenger jeg å installere eller gjøre noe i biosen?

6266721[/snapback]

kan eventuelt sette svap minnet til 1.5 mengden mine du har.

6266808[/snapback]

Hva er det? hvordan stiller jeg det? Har fått inn minnet nå, men når jeg ser på everest så viser minne hastigheten bare 167mhz, hvorfor det? blir minnet tregere når jeg setter inn mere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...