Brian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hallo. Bestilte mer minne til pc'en min fra komplett, og det hele kom i posten i dag. Men den antistatiske kabelen som fulgte med skjønte jeg ikke bæret av. Link til komplett Vet dere hvordan denn skal monteres?? Endret 8. juni 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hadde du bestilt kabelen selv eller bare fulgte den med? Den skal brukes sammen med en slik som du har rundt håndleddet. bananplugg eller krokodilleklemme frates til et jordpunt. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 hadde du bestilt kabelen selv eller bare fulgte den med? Den skal brukes sammen med en slik som du har rundt håndleddet. bananplugg eller krokodilleklemme frates til et jordpunt. 6266469[/snapback] Faaaaaaaaaaan gørr gitt, hadde gledet meg til å endelig få satt inn minnet. Er det overhodet ikke mulig å bruke kabelen på noe vis uten den armlenka? bare slik at jeg kan få inn minnet i dag? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hold en hand på kabinettet så er du jordet, det burde holde i massevis. Vet ikke hvor mange pcer jeg har montert sikkert rundt 40 en plass, jeg har aldri brukt noe antistatisk. Aldri noen problem(bank i tre). Bare du ikke bruker ullsokker, tykkgenser og drar fotene over gulvet (vegg til vegg teppe) så går det bra i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 vel, uendelig mange mennesker har satt i minne i PCen uten slik lenke så det burde jo selvsagt la seg gjøre Det du må passe på er omgivelsene dine. Ikke stå i sokkelesten på gulvteppe og gnukk og ikke ha på det fleecegenser. Det beste er å ha PCen et sted det ikke er gulvteppe og passe på å utlade seg selv ved å ta i kabinettet så er mye gjort. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) takk for svar, for prøve å sette det inn alikevell, gidder bare ikke å vente ei uke til før komplett sender en ny bestilling igjen. for håpe det går på et vis Endret 8. juni 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det kommer til å gå bra skal du se Har bygd 10-12 pcer + x antall oppgraderinger uten antistatisk beskyttelse. Ha noen andre å ta på i nærheten, pluss at du tar på kabinettet holder i massevis. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 ja håper det går bra selv, men et lite spørsmål offtopic, trenger jeg å installere eller gjøre noe i biosen? har ikke oppgradert minne før hehe, så vil bare være sikker. Det er vel sikkert bare å sette inn og spille i vei? Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) men et lite spørsmål offtopic, trenger jeg å installere eller gjøre noe i biosen? 6266721[/snapback] kan eventuelt sette svap minnet til 1.5 mengden mine du har. Endret 8. juni 2006 av DeZtr0 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 men et lite spørsmål offtopic, trenger jeg å installere eller gjøre noe i biosen? 6266721[/snapback] kan eventuelt sette svap minnet til 1.5 mengden mine du har. 6266808[/snapback] Hva er det? hvordan stiller jeg det? Har fått inn minnet nå, men når jeg ser på everest så viser minne hastigheten bare 167mhz, hvorfor det? blir minnet tregere når jeg setter inn mere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå