deepstar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det mulig å bruke en joystick. Jeg har en god analog liggende? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vil da tro det.. Har en gammel en som jeg bruker på min Acer Aspire 9502 Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Selvfølgelig, så lenge du har kontakt på pcen til og plugge i joysticken, har du ikke ps 2 port på laptoppen men joysticken er ps2 kan du kjøpe en ps2 til usb omformer Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Selvfølgelig, så lenge du har kontakt på pcen til og plugge i joysticken, har du ikke ps 2 port på laptoppen men joysticken er ps2 kan du kjøpe en ps2 til usb omformer 6267410[/snapback] Hmm. Den jeg har har ikke ps2 plugg men en slik 15 pins plugg Endret 8. juni 2006 av deepstar Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 bør være mulig å finne en overgang av den typen... søk etter USB->game port eller lignende, evt bare søke på 15pin Lenke til kommentar
radivx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Om du ikke har Gameport kan du se etter en overgang til USB. Clas Ohlson har en i alle fall, selv om den eneste jeg kjenner som har prøvd den måtte returnere den fordi den ikke var spesielt kompatibel med hans stikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå