Gå til innhold

Photoshop tråden - bilstyling


Anbefalte innlegg

I'm on it

 

Edit: Ingen som vet om noen steder der man kan få tak bilbilder i RAW-formatet? JPEG er så skittent..

6291875[/snapback]

 

Tviler på at det er noen som legger ut bilbildene sine i RAW-format. De fleste bilbilder som blir tatt i RAW er vel pressebilder eller til bilblader. Jeg har vel kanskje noen liggende... :innocent: Om det er noe å bruke til styling vet jeg ikke, men jeg skal si ifra hvis jeg finner noe som egner seg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk er så vanvtittig raske her inne... Jeg har ett råd: Ta dere god tid i stedet for å stresse med å lage flest mulig biler... Jeg brukte rundt en time bare på å markere rundt H2'en min i dag, slik at den er klar for senking i morgen, og muligens også en rask "omlakkering"... Det er noe jeg ser igjen i hele forumet her; folket har hastverk! Men som alltid: hastverk er lastverk etc..

Lenke til kommentar
Synes ikke det var bra. Dårlig finish med farge. Også dårlig kutting av bilde(ene)...

6326135[/snapback]

Originalfargen på bumpern var i mørk rød, og oppløsninga på bildet var elendig. Men jeg likte den bumpern så da brukte jeg den fordet.

Du kan jo godt komme med et tips til hvordan jeg kan fikse det istedenfor å klage.

Lenke til kommentar
starter no.  er det din private bil, tosama?

6326350[/snapback]

 

 

nei ;P søstra mi sin.. =P hehe.. skal legge ut av min hær å snart ;P hehe

6326496[/snapback]

Men hvilke bil er det? slik at det er lettere å leite etter styling til den :p

6326530[/snapback]

 

 

en Ford Mondeo 96'mod =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...