Blabla1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Markeringene er jeg enig i, men hvis bilen hadde hvert flat så hadde den vel sett sånn ut? Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg tror WheelMan mener dekalene dine.. Du må tenke på knekker og buer, f.eks fra forskjerm til panser. du må strekke og "ødelegge" dekalene, så de får samme 3d-effekt som bilen.. om du skjønner. "The Russian Store" f.eks, kan ikke være samme størrelse og form på bakdøra og fremdøra, og nede og oppe. Den må følge perspektivet i bildet, samt formene til bilen. Edit: Veldig kjapt og dårlig eksempel på hva jeg mener: Det er ikke veldig lett å få til bra, men veldig bra når man får det til Endret 5. november 2008 av toth Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ja faen, sant det =D La ikke merke til det. Skal prøve en gang jeg har tid. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Her er en V2. Prøvde i hvertfall=) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Endret 7. november 2008 av DSG Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Her er en V2. Prøvde i hvertfall=) Mye bedre faktsik ... Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Her er mitt første forsøk. Orginalbilen er bilen til _Evolution_ på side 1. Husk å "radial blur" på hjula siden bilen er i fart da. Ser mange som glemmer det... Lenke til kommentar
bimbim141 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette er en av de bilene jeg har laget i photoshop CS5 som jeg er ganske fornøyd med Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Hei og hopp Noen som har lyst til å hjelpe meg litt? hatt noen kjappe simple photoshop mods, hadde gjort dette selv om det ikke var for at skjermkorte på stasjonærmaskin er kremert Ønsker og se hvordan bilen blir seende ut med litt karbonfiber, Speilhus, speil holdere, "spoileren" på taket og eikene på felg.Send meg en PM med din epost om bildene jeg legger ut her blir for små. Felgen kunne jeg også tenkt meg å prøvd en mørk gulfarge eller en mørk matt gråfarge. men har ingenting imot om dere prøver dere på en helt annen farge Endret 22. april 2014 av MaSo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå