Ludogamer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hvordan jeg synes er Audi R8 burde se ut:P Før: Etter: Endret 28. januar 2008 av Ludogamer Lenke til kommentar
icedude82 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er det noen her som kan fikse litt på denne bilen? Det jeg tenkte på var svarte kule 18" eller 19" felger og mørke side vinduer. Takker på forhånd . Lenke til kommentar
icedude82 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Er det ingen her inne som vil hjelpe meg med å fikse på bilen ovenfor ?? Lurer på å kjøpe en sånn bil, men kunne ha tenkt meg å se hvordan den kan bli. Please trenger hjelp!! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du får gjøre det selv da vet du, bare å lese litt og søke på google, så klarar du det fint. BTW: Naice ludogamer Lenke til kommentar
icedude82 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du får gjøre det selv da vet du, bare å lese litt og søke på google, så klarar du det fint.BTW: Naice ludogamer Problemet er at jeg ikke kan noe om bilde redigering, og at jeg ikke har photoshop . Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvordan jeg synes er Audi R8 burde se ut:P Den var utrolig fin, men syns den ikke virket så Audi-aktig:p Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Takk for de positive kommentarene Endret 14. mai 2008 av Ludogamer Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har lekt litt med naboen sin bil, og her er vell hva jeg fikk til... Bortsett fra bilderedigering, så er vell det eneste jeg har endret på, er carbon panser, men syntes den er ganske ok fra før... Original bilde: Redigert bilde: Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Har modifisert en Volvo C30. Her er hva jeg har gjort: Fjernet skilt Byttet farge Cleanet grill Soting av ruter Byttet felger Breiere bakdekk Fjernet håndtak Original: Modifisert: Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Du har tydeligvis "glemt" det andre bakdekket, og en tydelig knekk i det dekket du har bredda. Ellers var det veldig bra i mine øne i så fall:) Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, sant. Mulig jeg fikser det. Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Her er mitt første forsøk. Orginalbilen er bilen til _Evolution_ på side 1. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Så gjenstår bare å fikse andre ting en fargenyanser:P Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Så gjenstår bare å fikse andre ting en fargenyanser:P Lenke til kommentar
forskningsprosjekt 001 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Så gjenstår bare å fikse andre ting en fargenyanser:P Ja, jøssda, men hvordan i helsike gjør man det? (Helsike er ikke et fy-fy ord, er det?) Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ja, jøssda, men hvordan i helsike gjør man det? (Helsike er ikke et fy-fy ord, er det?) http://digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Det meste du trenger for å komme i gang står her;) Endret 3. juni 2008 av Ludogamer Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har lekt litt med naboen sin bil, og her er vell hva jeg fikk til...Bortsett fra bilderedigering, så er vell det eneste jeg har endret på, er carbon panser, men syntes den er ganske ok fra før... Original bilde: Redigert bilde: Ouh, likte den effekten på bildet. Hva heter den effekten, og hvor kan jeg få en tutorial på det? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Søk på davehill på forumet eller luciasart filter til ps ok litt ekstra draing i spaka så er man der Lenke til kommentar
Carman Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 noen som kan gjøre dette til en batmobil? Den må selvfølgelig være svart.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Noen som kan fikse disse felgene på denne bilen? Og evt hvite blinkers om noen har tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå