Wiciwato Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Var med på en liten konkuranse på streetxtreme.se. og la inn en bil jeg hadde fiksa litt på. Ting jeg gjorde: *Gjorde om til cab *Skiftet farge, og resultatet ble dårlig *Nye felger, ser litt fake ut *Senking *Intercooler, og Nos opp av panseret Og jeg kan legge til at jeg ikke vant :!: Noen kommentarer? Endret 30. november 2007 av Slicks Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Litt leking med detaljer: Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Får så bare være hvor gammel sist post er, men det der siste der var ikke bra:P Måtte bare nevnte det, dårlig kvalitet på mange av bildene som er klippt ut og inn, og den rød fargen var jo Jaaaaa ikke bra;) Ville brukt litt mer tid på det der. BTW: Det bilde oppforbi ble jo litt stilig Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Får så bare være hvor gammel sist post er, men det der siste der var ikke bra:PMåtte bare nevnte det, dårlig kvalitet på mange av bildene som er klippt ut og inn, og den rød fargen var jo Jaaaaa ikke bra;) Ville brukt litt mer tid på det der. BTW: Det bilde oppforbi ble jo litt stilig :O Den er jo fet! Ipod opplegg med harman/kardon å greier! Prøv å gjøre noe bedre;) (rødfargen hører til Individual) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Das eine Audi RS6. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Se her ja, vist dette er ditt, så imponerte du meg mer ja;) Så for meg at ikke lå så mye kunskapper i PS når så det andre Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Se her ja, vist dette er ditt, så imponerte du meg mer ja;) Så for meg at ikke lå så mye kunskapper i PS når så det andre Lekte meg bare med interiøret;) Ja er ganske fornøyd med RS6'n! En annen: Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skal ikke jeg være gledes dreper igjen, men her skinner gammle feil tilbake, Fargen på felgene skal kansje være slik? litt små snål men greit nokk, MEN det er ujenvt gjort, du ser masse hvite plasser, at du har kansje bytta felger regner jeg da med? med ikke sant, masse spor av det, gjør det litt mer nøye, bruk masse tid, det er kjekt, og det føles bedre å få et fint gjenomførst resultat;-) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Skal ikke jeg være gledes dreper igjen, men her skinner gammle feil tilbake, Fargen på felgene skal kansje være slik? litt små snål men greit nokk, MEN det er ujenvt gjort, du ser masse hvite plasser, at du har kansje bytta felger regner jeg da med? med ikke sant, masse spor av det, gjør det litt mer nøye, bruk masse tid, det er kjekt, og det føles bedre å få et fint gjenomførst resultat;-) Den volvoen var den første bilen jeg laget i photoshop;) Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du lærer nokk:-) Bare husk å ta deg tid, ikke slurve. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Korleis kan eg få sånn at noko speiler seg under tingen? Viss dere skjønner.. Slik som her: http://jharbs.com/blog/wp-content/uploads/...nesscroller.jpg Endret 14. desember 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Korleis kan eg få sånn at noko speiler seg under tingen? Viss dere skjønner.. Slik som her: http://jharbs.com/blog/wp-content/uploads/...nesscroller.jpg Det er rett og slett en kopi av bildet ovenfor som fader mer og mer ut jo lengre ned det kommer. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Her er nyttig side for oss Photochoppers! Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Litt leking med detaljer: Her er et eksempel på hvordan farge-endring kan gjøres mer troverdig: (tok bare noen detaljer for enkelhets skyld) Metode: Egen layer med rødfarge, endre layer-style til "overlay" Lenke til kommentar
Lunden90 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Her er en bil jeg moddet for en liten stund siden! Org: Modd: C&C Endret 13. januar 2008 av Lunden90 Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sorry for dårlig bilde men noen som vil sette på noen fete felger og sote vinduene på denne? AUDI S6! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sorry for dårlig bilde men noen som vil sette på noen fete felger og sote vinduene på denne? AUDI S6! En kjapp en Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Aah, nice ^^ Flere forslag? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Das eine Audi RS6. Pent! Ser nesten ut som en Audi Veyron Denne ladge jeg for leeenge siden. Første og eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå