SideburnsKongen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hmm, blir bedre å bedre for vær gang, men leenge til det blir perfekt ass... Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Karbonfiber Taksenking Endre farge Senking Nye felger Tutorials sider: Digimods Pixel2life Photoshopchop Endret 11. juni 2006 av mr_lf Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 min aller første styling.. (mammas bil) Holder på med ny no. 6288051[/snapback] Det så da voldsomt urealistisk ut. Prøv å legg til noen refleksjoner/highlights og skygge i lakken. Da blir det nok bedre Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) den siste posten på forige side tok eg utfordrelsen med å style den ødelagte bilen. dette er resultatet sålangt. noen som har tips til hva eg kan gjøre videre? På høgre side ser dere orginal bildet. Endret 11. juni 2006 av vegis Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Haha nice job vegis! Nå kan du begynne å tone lakken på bilen osv. Få det mindre tegneserieaktig! Bra jobb så langt! Her er min ''Rolli'n on dubs Gængstah yeah!'' type harry bil.. klarte ikke la være hehe.. Endret 11. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har iallefall rpøvd å farge den ødelakte bilen.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Har iallefall rpøvd å farge den ødelakte bilen.. 6289150[/snapback] ble ganske bra det Men den framlykta bør du gjøre noe med Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Lenge siden jeg har drevet med slik styling, men har noen liggende på den andre pc'en min. Skal se om jeg kan legge ut noe i løpet av morgendagen. Driver for øyeblikket og "brusher" bil fra grunn av. Har ikke kommet noe særlig lenger enn skissen. Skal lage ordentllig render med refleksjoner, lys osv. når jeg gidder "Lakken" som er på bilen nå er bare for å teste forskjellige farger. Slik det er nå er lys og skygge tegnet for frihånd uten "marque tool", ser passe skjevt ut. Endret 11. juni 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Dette er første gang jeg har stylet en bil i photoshop Men her er altså resultatet mitt. Min egen personlige Guns N' Roses bil Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Lenge siden jeg har drevet med slik styling, men har noen liggende på den andre pc'en min. Skal se om jeg kan legge ut noe i løpet av morgendagen. Driver for øyeblikket og "brusher" bil fra grunn av. Har ikke kommet noe særlig lenger enn skissen. Skal lage ordentllig render med refleksjoner, lys osv. når jeg gidder "Lakken" som er på bilen nå er bare for å teste forskjellige farger. Slik det er nå er lys og skygge tegnet for frihånd uten "marque tool", ser passe skjevt ut. 6289520[/snapback] ligner på¨en ford mustang. ikkje kopier bildet ;P kun etter avtale fra meg "pga eg er fotografen" LOL. neida, bare bruk bildet til div. styling om ønskelig dere Endret 11. juni 2006 av vegis Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Lenge siden jeg har drevet med slik styling, men har noen liggende på den andre pc'en min. Skal se om jeg kan legge ut noe i løpet av morgendagen. Driver for øyeblikket og "brusher" bil fra grunn av. Har ikke kommet noe særlig lenger enn skissen. Skal lage ordentllig render med refleksjoner, lys osv. når jeg gidder "Lakken" som er på bilen nå er bare for å teste forskjellige farger. Slik det er nå er lys og skygge tegnet for frihånd uten "marque tool", ser passe skjevt ut. 6289520[/snapback] ligner på¨en ford mustang. 6289610[/snapback] Ja, når du sier det så... Brukte ikke referansebilde på denne, noe jeg kanskje burde gjort Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Fin sketsj var det ihvertfall EvoZ! Håper på å se vidre arbeid på den! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Prøver å fikse den ødelage bilen nå. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 mitt bidrag. Lagde det for en stund siden til en konkuranse på et annet forum. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Fin sketsj var det ihvertfall EvoZ! Håper på å se vidre arbeid på den! 6289639[/snapback] Takker Har den som litt sånn "kjede meg prosjekt", sånn jeg drar frem når det regner, jeg ikke får sove eller når jeg kjeder meg. Det gjør jeg nå, så derfor har jeg komt litt lenger. Her har jeg lagt skissen som "multiply" slik at den synes. Har tenkt at lyset kommer skrått og treffer omtrent der hvor frontspoileren og skjermen møtes. Lyset i felgene stemmer ikke riktig i forhold til resten enda. Endret 12. juni 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som tar utfordringen og style en hummer h2 ? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som tar utfordringen og style en hummer h2 ? 6290902[/snapback] Prøver nå.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Noen som tar utfordringen og style en hummer h2 ? 6290902[/snapback] I'm on it Edit: Ingen som vet om noen steder der man kan få tak bilbilder i RAW-formatet? JPEG er så skittent.. Endret 12. juni 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Noen som tar utfordringen og style en hummer h2 ? 6290902[/snapback] Ny i "faget" w00t ya think? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ta deg god tid så blir lakkeringen rundt viduene bedre neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå