Gå til innhold

Photoshop tråden - bilstyling

Anbefalte innlegg

Da var min første bil ferdig.. Ble egentlig litt fornøyd til og være første bilen.. men vet at fargene ble litt fucked up.! :blush: hadde tenkt og senke den også. Men har sotte i noen timer nå så orker ikke mer.

Dere får bedømme dere ;)

Orginalen:

a3.jpg

Ny versjon:

a3-1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke for og være pirkete men hvis du ser på det forreste hjulet mangler du en grønn flekk.

og litt slurvete rundt grillen og skiltet. og skirtet ble ikke helt samme farge.

Men ellers en helt fin bil. og over gjennomsnittet til og være den første bilen du styla i photoshop. :D

Ville gitt den en 8/10

Keep up the good work :D

Edit:

Har en følese på at du bruker Hue/saturation når du farger den.

Prøv med Variations i stedet. bli mye bedre :D

Endret av joahas
Lenke til kommentar
ikke for og være pirkete men hvis du ser på det forreste hjulet mangler du en grønn flekk.

og litt slurvete rundt grillen og skiltet. og skirtet ble ikke helt samme farge.

Men ellers en helt fin bil. og over gjennomsnittet til og være den første bilen du styla i photoshop. :D

Ville gitt den en 8/10

Keep up the good work :D

Edit:

Har en følese på at du bruker Hue/saturation når du farger den.

Prøv med Variations i stedet. bli mye bedre :D

9299167[/snapback]

Ja, jeg merka ikke den streken før etterpå.. Slurva litt. Men som sagt, det var første bilde. Skal prøve meg på en mer søk bil i dag. Og prøve litt annet, som og ikke fargelegge bilen før den er ferdig :)

Lenke til kommentar

Er du fortrolig med stamp-tool, speeed? Den kan hjelpe på farge/glans/mønster når man bruker den med litt lav styrke.. :)

Noen som er med på litt konkurranse? Jeg lagde en S3 pickup, men den ble ganske skral.. Var ikke så lett. Regner med noen kan gjøre det mye bedre, så her er utgangspunktet og mitt resultat:

post-68079-1187355980_thumb.jpg

post-68079-1187355991_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er du fortrolig med stamp-tool, speeed? Den kan hjelpe på farge/glans/mønster når man bruker den med litt lav styrke.. :)

Noen som er med på litt konkurranse? Jeg lagde en S3 pickup, men den ble ganske skral.. Var ikke så lett. Regner med noen kan gjøre det mye bedre, så her er utgangspunktet og mitt resultat:

post-68079-1187355980_thumb.jpg

post-68079-1187355991_thumb.jpg

9301531[/snapback]

Nei, er vell ikke fortrolig med noe som helst ang PS.

Men jeg bruker også bærbar, så lit vanskelig uten ekstern mus.

Satt og gjorde noen små endringer på denne.. alt er bare øvelse.. så ikke slakt meg :innocent:

post-109745-1187357483_thumb.jpg

Endret av Speeed
Lenke til kommentar

Ekstern mus er vel det første du bør fikse tror jeg, om du skal få det skikkelig til.. Ganske nødvendig i mine øyne hvertfall.. :)

Bobla var ikke gær'n, men prøv å bruk multiply eller overlay på dekalen, slik at dørsprekkene skinner helt igjennom, ikke bare delvis. Felgene ble bra. :)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Nei, er vell ikke fortrolig med noe som helst ang PS.

Men jeg bruker også bærbar, så lit vanskelig uten ekstern mus.

Satt og gjorde noen små endringer på denne.. alt er bare øvelse.. så ikke slakt meg  :innocent:

9301697[/snapback]

Lite tips, hvis du visker bort der tegningen krysser der døren åpner seg ser det ikke så falskt ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...