Speeed Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Da var min første bil ferdig.. Ble egentlig litt fornøyd til og være første bilen.. men vet at fargene ble litt fucked up.! hadde tenkt og senke den også. Men har sotte i noen timer nå så orker ikke mer. Dere får bedømme dere Orginalen: Ny versjon: Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) ikke for og være pirkete men hvis du ser på det forreste hjulet mangler du en grønn flekk. og litt slurvete rundt grillen og skiltet. og skirtet ble ikke helt samme farge. Men ellers en helt fin bil. og over gjennomsnittet til og være den første bilen du styla i photoshop. Ville gitt den en 8/10 Keep up the good work Edit: Har en følese på at du bruker Hue/saturation når du farger den. Prøv med Variations i stedet. bli mye bedre Endret 17. august 2007 av joahas Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Til farge justerer jeg først alle biter av bildet til samme gråtone/mørkhet, også lager jeg en overlay-layer med fargen jeg vil ha.. Det funker veldig bra.. Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 ikke for og være pirkete men hvis du ser på det forreste hjulet mangler du en grønn flekk.og litt slurvete rundt grillen og skiltet. og skirtet ble ikke helt samme farge. Men ellers en helt fin bil. og over gjennomsnittet til og være den første bilen du styla i photoshop. Ville gitt den en 8/10 Keep up the good work Edit: Har en følese på at du bruker Hue/saturation når du farger den. Prøv med Variations i stedet. bli mye bedre 9299167[/snapback] Ja, jeg merka ikke den streken før etterpå.. Slurva litt. Men som sagt, det var første bilde. Skal prøve meg på en mer søk bil i dag. Og prøve litt annet, som og ikke fargelegge bilen før den er ferdig Lenke til kommentar
-clean-look- Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 likte ikke at lysene var så sterke.... men ellers så såg det bra ut Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Egentlig bare halvferdig, men jeg ble lei.. (originalen er den sorte oppi her, samme som speeeds) Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Egentlig bare halvferdig, men jeg ble lei.. (originalen er den sorte oppi her, samme som speeeds) 9300580[/snapback] Den var nice ! Holder på med en vectra nå. vectra.bmp Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Da var den nesten ferdig.. orker ikke mer.. blir så frustrert når jeg ikke får til det med farge ordentlig vet at den ble fucked up pluss kanter... Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er du fortrolig med stamp-tool, speeed? Den kan hjelpe på farge/glans/mønster når man bruker den med litt lav styrke.. Noen som er med på litt konkurranse? Jeg lagde en S3 pickup, men den ble ganske skral.. Var ikke så lett. Regner med noen kan gjøre det mye bedre, så her er utgangspunktet og mitt resultat: Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Er du fortrolig med stamp-tool, speeed? Den kan hjelpe på farge/glans/mønster når man bruker den med litt lav styrke.. Noen som er med på litt konkurranse? Jeg lagde en S3 pickup, men den ble ganske skral.. Var ikke så lett. Regner med noen kan gjøre det mye bedre, så her er utgangspunktet og mitt resultat: 9301531[/snapback] Nei, er vell ikke fortrolig med noe som helst ang PS. Men jeg bruker også bærbar, så lit vanskelig uten ekstern mus. Satt og gjorde noen små endringer på denne.. alt er bare øvelse.. så ikke slakt meg Endret 17. august 2007 av Speeed Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Ekstern mus er vel det første du bør fikse tror jeg, om du skal få det skikkelig til.. Ganske nødvendig i mine øyne hvertfall.. Bobla var ikke gær'n, men prøv å bruk multiply eller overlay på dekalen, slik at dørsprekkene skinner helt igjennom, ikke bare delvis. Felgene ble bra. Endret 17. august 2007 av toth Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nytt forsøk på audi a3 fra posten før her... Komentar? Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 fargen er blitt mye bedre, men jobb litt med perspektiv på intercooleren.. bruk free transform og skew.. Lenke til kommentar
-clean-look- Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Nytt forsøk på audi a3 fra posten før her... Komentar? 9317310[/snapback] den ble jammen lys! må bruke solbriller Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Nei, er vell ikke fortrolig med noe som helst ang PS. Men jeg bruker også bærbar, så lit vanskelig uten ekstern mus. Satt og gjorde noen små endringer på denne.. alt er bare øvelse.. så ikke slakt meg 9301697[/snapback] Lite tips, hvis du visker bort der tegningen krysser der døren åpner seg ser det ikke så falskt ut Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Her er en for oss Maiden fans Orginal: Fiksa: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er da min første mod ever Hva syns dere? EDIT: Noen forandringer EDIT2: Glemte originalen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 1. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Utrolig bra, WheelMan! Jeg fatter ikke hvordan folk greier å markere og farge en bestemt del av bilen så bra! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hva har skjedd her? 9368974[/snapback] Hva mener du? Noen har lagd et widebody-kit på bilen. Noe av det samme som du kan se på dette bildet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 2. september 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå