stresslessen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har laget en modding til: Før: Etter: Det som er gjort: -Nye felger -Senket -Bodykit foran og på siden -Farget bodykitet i en litt mer mørkere-blåaktig-farge enn bilen -Nytt panser NB!! vet jeg ikke har satt de nye felgene i bevegelse.. Så dere trenger ikke rise det.. Fortsatt fint med ris og ros.. 8940975[/snapback] Ikke verst, men et tips! Bruk STOOORE bilder.. Så stor oppløsning som mulig, det er først da det blir lettere, og fort mye bedre 8959033[/snapback] Var klar over den sugne oppløsninga, men dreit i det.. Orka ikke å lete etter flere biler da xD Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Har laget en modding til: Før: Etter: Det som er gjort: -Nye felger -Senket -Bodykit foran og på siden -Farget bodykitet i en litt mer mørkere-blåaktig-farge enn bilen -Nytt panser NB!! vet jeg ikke har satt de nye felgene i bevegelse.. Så dere trenger ikke rise det.. Fortsatt fint med ris og ros.. 8940975[/snapback] Bra den, men det ser litt dårlig ut når bakgrunnen beveger seg men bilen står helt stille 8964535[/snapback] Bilen er i fart, men ikke hjula.. Se innlegget mitt.. Skrev at jeg viste det, men ikke gadd og fikse på det:P Går vel bare ann og bruke Radial Blur eller noe? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Bilen er i fart, men ikke hjula.. Se innlegget mitt.. Skrev at jeg viste det, men ikke gadd og fikse på det:P Går vel bare ann og bruke Radial Blur eller noe? 8968235[/snapback] Husker jeg så en tutorial å det en plass for lenge siden. Skal se om ikke jeg finner den igjen Endret 29. juni 2007 av Andeby Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) For å holde litt liv i tråden her Dette er gjort. -Ny fanger fremme. -Nye sideskjørt. -Lakkert. -Sota ruter. -Nye og større felger. -Sota baklys. -Sota blinklys. -Bittesmå øyelokk. -Senka. -Dekaler. Før: Etter: Edit: Prøvde for dørste gangen med litt røyk xD. Endret 9. juli 2007 av Espen56 Lenke til kommentar
tosama Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som tar utfordringen å fiXe litt på bilen min? ;P hehe *håpe* Lenke til kommentar
tosama Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 FiXer noen på denne og? =P *takke* Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som tar utfordringen å fiXe litt på bilen min? ;P hehe *håpe* 9061161[/snapback] Tok en liten modding før tv-tid og middag: Den er forsåvidt ikke noe ferdig modding, men gadd rett og slett ikke mer Noen andre kan jo sikkert legge på et bodykit og endre fargen vis de vil.. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som tar utfordringen å fiXe litt på bilen min? ;P hehe *håpe* 9061161[/snapback] Tok en liten modding før tv-tid og middag: Er forsåvidt ikke noe og takke for, men gadd rett og slett ikke mer Noen andre kan jo sikkert legge på et bodykit og endre fargen vis de vil.. Lenke til kommentar
tosama Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noen som tar utfordringen å fiXe litt på bilen min? ;P hehe *håpe* 9061161[/snapback] Tok en liten modding før tv-tid og middag: Er forsåvidt ikke noe og takke for, men gadd rett og slett ikke mer Noen andre kan jo sikkert legge på et bodykit og endre fargen vis de vil.. 9062723[/snapback] hehe okii (Y) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Her er min, provde bare a fa litt mer stilig look, ikke noe modding elns her.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Den var fet Men Gresset er alltid grønnere på andre siden av ruta xD... Gresset er for grønt når du ser i ruta der. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 veit men var sa mye slit a fikse Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Den var fet Men Gresset er alltid grønnere på andre siden av ruta xD... Gresset er for grønt når du ser i ruta der. 9114055[/snapback] Kan jo være... grønn soting? =p, vi har lilla på vår xD Lenke til kommentar
-clean-look- Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 too my friend Thomas! Lenke til kommentar
-clean-look- Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 noen bilder som jeg har redigert: orginal bildet redigert orginal redigert orginal redigert orginal redigert orginal redigert Lenke til kommentar
-clean-look- Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 For å holde litt liv i tråden her Dette er gjort. -Ny fanger fremme. -Nye sideskjørt. -Lakkert. -Sota ruter. -Nye og større felger. -Sota baklys. -Sota blinklys. -Bittesmå øyelokk. -Senka. -Dekaler. Før: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Etter: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Prøvde for dørste gangen med litt røyk xD. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9039180[/snapback] hmm...323 er jo en framhjulstrekk! hvorfor burner han da på bakhjulene? og "røyken" ser uekte ut! sorry, men eneste som var bra var fargen på bilen Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bygd om til bakhjulstrekk det er jo mulig det ?! OGså er det første gangen jeg noen gang prøver med røyk så ser jo selv at det ikke er bra men må jo bare øve? Og hvis ingenting var bra bortsett fra lakken, Hva er galt på resten? kanskje du kan si det så kan jeg forbedre meg... Hjelper ikke at du sier at alt er stykt utenom lakken... Lenke til kommentar
-clean-look- Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Bygd om til bakhjulstrekk det er jo mulig det ?!OGså er det første gangen jeg noen gang prøver med røyk så ser jo selv at det ikke er bra men må jo bare øve? Og hvis ingenting var bra bortsett fra lakken, Hva er galt på resten? kanskje du kan si det så kan jeg forbedre meg... Hjelper ikke at du sier at alt er stykt utenom lakken... 9185922[/snapback] prøv og senk opacity på decalene dine, det samme gjelder røyken... stylingen passer ikke til bilen felgen framme er ikke helt bra(nederst på felgen... og til røyk på bakhjulet, ta større "dyse" på "sprayboksen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå