SemikolonP Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Du tenkte på å bytte farge på bilen? Ja, da må man gjøre bildet svart/hvitt. Står noen guider lenger bak i tråden. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har aldri skjønt det her stresse med å skifte farge:S jeg markere bare bilen, så går jeg på image-adjustment-variations(gjør først svart hvit.)syntes det er det enkleste og beste Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Du kan gjerne gjøre det på din måte, men blir kanskje ikke fullt så bra. Jeg gjorde det på den måten før, og etterpå så det ut som bilen hadde blitt radioaktivt bestrålet. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Du kan gjerne gjøre det på din måte, men blir kanskje ikke fullt så bra. Jeg gjorde det på den måten før, og etterpå så det ut som bilen hadde blitt radioaktivt bestrålet. 7852103[/snapback] haha, neinei, alle de jeg har laget med den metoden ser så å si ekte ut er vell bare å trene på det, så blir det bra Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg slår et slag for "hue/saturation" Er uten tvil den enkleste og beste måten å farge bilen på Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg slår et slag for "hue/saturation" Er uten tvil den enkleste og beste måten å farge bilen på 7852612[/snapback] Enkleste ja, men på langt nær den beste måten. For å få sterke fargeforandringer må man nok gå hardere til verks, dersom man bare stiller på saturation for å få opp styrken mister man mange detaljer. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg slår et slag for "hue/saturation" Er uten tvil den enkleste og beste måten å farge bilen på 7852612[/snapback] Enkleste ja, men på langt nær den beste måten. For å få sterke fargeforandringer må man nok gå hardere til verks, dersom man bare stiller på saturation for å få opp styrken mister man mange detaljer. 7853083[/snapback] mhm Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 NadaX7: du sier at bilene du skifter farge på ser nesten helt ekte ut, kan jeg få se en av de? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 NadaX7: du sier at bilene du skifter farge på ser nesten helt ekte ut, kan jeg få se en av de? 7855864[/snapback] jada Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg slår et slag for "hue/saturation" Er uten tvil den enkleste og beste måten å farge bilen på 7852612[/snapback] Enkleste ja, men på langt nær den beste måten. For å få sterke fargeforandringer må man nok gå hardere til verks, dersom man bare stiller på saturation for å få opp styrken mister man mange detaljer. 7853083[/snapback] Hmm.. det har ikke jeg vært borti Men jeg er ikke veldig glad i sterke farger på bilene så det problemet har aldri dukket opp for meg, så du har sikkert rett i det Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 må man gjøre bildet svart hvitt før man ka gjøre noe? 7851691[/snapback] Nei. men kan hende noen syns det er lettere da. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Sitti å kjede meg litt , da ble resultatet av 313 slik: (nederste er orginal)Vet det garantert er mye feil der, og jeg vet bakhjulet ser rart ut. Men blei lei. Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
zlurv Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Nice den Northy Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Sitti å kjede meg litt , da ble resultatet av 313 slik: :!: (nederste er orginal) Vet det garantert er mye feil der, og jeg vet bakhjulet ser rart ut. Men blei lei. 7865610[/snapback] hahahaha nice Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 Redigerte litt på bilen min. fixa side skjørt, bakfangern. dregde ned framfangern.. sotet rutene å fixa felger. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) ******Sletta******* Endret 9. februar 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Twister89 Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Halla, mekket nettopp en morsom sak på et par timer... Tenkte jeg skulle vise den et eller annet sted, hva synes menneskeheten om den? ORGINAL: FiXet: Haha, mannen i baksetet er tøff! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 steike hvor tøfft det der ble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå