aGal Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Ikke akkurat bil men kjøretøy... Første gang jeg har gjort dette her : ) Jeg er ikke fornøyd heller men blir nok bedre etter hvert. Røde hjelmer og gul tanks er det som er laget til... Edit: ser selv at det er litt "buggy" mellom toppgreia på tanksen og tanksen, skulle fjerna litt gul farge. Endret 29. desember 2006 av aGal Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Likte ikke taket eller toppen på panseret. Der det er hakkete.Prøv å gjøre det litt mer smooth Likte ikke felgene helt, passet ikke helt inn. Var litt "urealistiske" Ellers ser det bra ut. 7600413[/snapback] Sett litt på ditt verk (skiftet farge på Toyota Supra). Likte ikke helt de hvite prikkene under speilet og spoileren. Dessuten, hvem har lilla gitter over luftinntakene på panseret? Prøv å få det mer smooth.. Leste at du ikke kunne gjøre noe med det? Kan heller ikke gjøre noe med det "hakkete" taket.. Kan fortelle deg hva det skyldes: Oppløsningen på bildet;) Og kanskje du skal se litt på deg selv før du kritiserer andre hehehe :!: Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Det som er gjort : Skifta bilmerke (Fra Porche til Audi ) Senket side-kåpen litt Skiftet farge Skiftet felger Fått inn gitter På ruta så har jeg laget er speedometer Fjernet håndtaket og bensinlokket på siden Har ikke gjort så omfattende endringer enda som ny front og sånn, for finner ikke en front som passer. Kommentarer? Btw, dette er første bilen min Endret 29. desember 2006 av Sonic^^ Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Første bilen? Dritbra Mye bedre enn min første;) Skal jeg pirke på noe er det at head-pu displayet vil bli liggende "skrått" på ruta. Husk at det lyser opp på glasset;) En annen ting er at du burde legge litt skygge på gitteret der det er naturlig med skygge. Gir en realistisk effekt med en gang Og hvem sier at du må finne en front som passer for å endre på den? Kan tegne selv;) Å tegne selv er det jeg øver meg på for tiden Men er sinnsykt vanskelig Lykke til med mer styling;) Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Takk skal du ha Tegning er ikke min sterke side akkuratt xD Hehe, men det får jo an å prøve Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Når dere tegner front ol. selv hvilket tool bruker dere da ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Sett litt på ditt verk (skiftet farge på Toyota Supra). Likte ikke helt de hvite prikkene under speilet og spoileren. Dessuten, hvem har lilla gitter over luftinntakene på panseret? Prøv å få det mer smooth.. Leste at du ikke kunne gjøre noe med det? Kan heller ikke gjøre noe med det "hakkete" taket.. Kan fortelle deg hva det skyldes: Oppløsningen på bildet;)Og kanskje du skal se litt på deg selv før du kritiserer andre hehehe :!: 7601877[/snapback] Eh Hva har mitt verk med at jeg ga litt kritikk til forberedning til han? Å skifte farge på Toyota Supra'en var det første bilstylingen jeg har gjort. Selv om jeg kanskje ikke er så veldig flink til å style biler selv i photoshop, så betyr det ikke at jeg kan komme med kritikk til andre. Jeg sa bare hva han kunne forberede.. Tenk litt! Endret 29. desember 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis det var det som var meningen beklager jeg Var måten du skrev det på, virket ikke så veldig vennlig, men okey;) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Utfordring til dere med Photoshopskills Sett i gang Endret 29. desember 2006 av Mompen Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Når dere tegner front ol. selv hvilket tool bruker dere da ? 7602358[/snapback] Først bruker du Line tool, til å designe det du skal lage, deretter fyller på med farger;) Lagt med noen bilder, så du kan se 1. Bruk line tool til å tegne 2. Fyll på med farger og andre effekter (som gitter) 3. Og vips;) Lykke til Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ludogamer: du som har lagd den? Det var bra laget Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Bra laget ja! Men hvordan legger du på skygge og sånn slik at det ser realistisk ut? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Bra laget ja! Men hvordan legger du på skygge og sånn slik at det ser realistisk ut? 7605023[/snapback] blending options på laget - drop shaddow? Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ludogamer: du som har lagd den?Det var bra laget 7603991[/snapback] Bra laget ja! Men hvordan legger du på skygge og sånn slik at det ser realistisk ut? 7605023[/snapback] Tusen takk Jeg som har laget den ja kan slenge opp en toturial på hvordan man legger skygge. Kommer hvert øyeblikk Kjempeglad for at folk liker det jeg gjør :!: Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Legge skygge: Nå er ikke jeg helt sikker på hvor detaljert jeg skal vise da, men regner vel litt med at diverse begreper er kjent for folk i denne tråden spør hvis det er noe dere lurer på da Her er bildet uten skygge: Så markerer du det området det skal være skygge i, og setter det som new layer: Når det er gjort tar du frem brush tool (den smoothe), med relativ stor master diameter. (pass på at området fortsatt er merket) Så legger du kosten litt utenfor oppmerkingen (så bare det diffuse fra kosten kommer inn i oppmerkingen) drar den langsmed den markerte delen: Og vips: Håper det var forståelig Skal det mer skygge f.eks på midten i det oppmerkede området er det bare å flytte brush tool nærmere oppmerkingslinja. Da vil det se ut som at det går litt innover akkurat der;) Flott å kunne hjelpe Endret 30. desember 2006 av Ludogamer Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Er det noe annet folk lurer på skal jeg prøve å svare så godt jeg kan Endret 30. desember 2006 av Ludogamer Lenke til kommentar
Arild525 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Utfordring til dere med Photoshopskills Sett i gang 7602715[/snapback] gjorde et lite forsøk. flytta over litt deler fra gamlebilen min da den er ganske lik Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har drevet med photoshop nå i noen uker.. og har lyst og lære meg litt mer om Bil Manips og sånt.. Noen som vet om noen bra toturials:) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg har drevet med photoshop nå i noen uker.. og har lyst og lære meg litt mer om Bil Manips og sånt.. Noen som vet om noen bra toturials:) 7611596[/snapback] Bra sted å starte: http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Arild525: Nice work! Endret 31. desember 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Den er sikkert ikke så bra men med tanke på at det er den første så syns jeg værtfall at den var bra =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå