NorThy Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Likte felgene, de var nice. Fargen var butt ugly, ville byttet den ut 6939943[/snapback] Hva med blå da? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 liten mod jeg gjorde her for noen dager siden. felgene er skeive.. å altfor "stor dim" .. ellersh helt ok Lenke til kommentar
LarsDaniel Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 liten mod jeg gjorde her for noen dager siden. felgene er skeive.. å altfor "stor dim" .. ellersh helt ok 6943477[/snapback] For store felger? det er det værste jeg har hørt hehe. hva er kult med felgene om dm ikke får være ekstreme, kunne man jo kjørt rundt på 8" da jo. Og om du har tenkt å si ja men det går ikke an, så er det jo det at dette er en chop, så alt går an. Ingenting som heter å senke for mye, ingenting som er for mye spør du meg. Men når det gjelder skevheten på felgene så er jeg enig med deg, tok meg litt tid til å finne feil. Rart du ikke nevnte den rare skyggen under bilen ved høyre bakhjul. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Nevøen min tok en total vraka bil av et slag og tuna den opp til den fete mazda like tingen. Smuude. Kan hive inn på bilde når eg kommer hjem. Endret 28. september 2006 av QBab Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Noen som gidder å prøve seg litt på chevyen min? bildet er kasnkje ikke det beste... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 -sparks-: Det kan jeg godt. Skal dra til mora mi om ikke lenge, men jeg tar med laptopen min. Skal se hva jeg får gjort når jeg gidder. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Fant noen jeg hadde liggende.. En modifisering av den nye VW Touran (2007), slik den burde komme fra fabrikk (i mine øyne).. Et ikke fullt så bra bilde av Touranen bakfra.. En kamerat sin Audi, slik jeg mener den burde se ut.. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Rart hvor mye det og fjerne emblemet kan gjøre (tenker på den første) Hvordan fikk du til at fargene på det siste bildet blir mye sterkere å¨moden en på orginalen? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 T homas: Emblemfjerning = kloning, fargene = hue/saturation samt fikling med kontrast tenker jeg.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Emblemfri grill hjelper overraskende mye på en bil (helst sammen med felg/senk/soting/div cleaning).. Når det gjelder det siste, så er det blant annet det oysfareg sier, i tillegg til curves, color balance, shadow/highlight, osv. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har laget bilen din om til en klovne bil. Takket være min elendige photoshop kreativitets kunnskap Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har laget bilen din om til en klovne bil. Takket være min elendige photoshop kreativitets kunnskap 7005824[/snapback] Lignet mer på paint! Lenke til kommentar
CrazyDog Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Oi.. Har ikke sett denne tråden før. Her var det mye imponerende redigering. Er det noen som kunne style min bil til noe interessant? Her er det to bilder av den: http://www.ikhushi.com/bilde1.jpg http://www.ikhushi.com/bilde2.jpg Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg prøvde .. men ble ikke noe bra.. hadde ikke tid til å finpusse eller finne bodykits Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg holder for tiden på å style en bil. Originalbildet ser dere under her. Men det jeg lurte på var om noen hadde giddi å satt på noen fete felger på bilen under her? Finner nemlig ikke noen tøffe felger selv. Endret 9. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Vet ikke hvilke felger du var ute etter.. sorry litt uklåre felger.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Takker for forslaget Men må nesten bruke noen klarere felger, må jo stå i stil med resten av bilen Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Prøvde meg på en Volkswagen Golf R32 Før: Etter: Hva har jeg gjort ? - Ny Lakk - Sotte lysene på - Større frontfanger - Større Sideskjørt - Nye Felger - Sotte på intercooler - Slurva med omlakkinga EDIT: Uten rosa lakk med Angel Eyes Uten Intercooler Endret 9. oktober 2006 av Thoren Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Thoren: nice Eneste er gulvet på det redigerte bildet Lenke til kommentar
Thoren Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Thoren: nice Eneste er gulvet på det redigerte bildet 7034338[/snapback] Hehe , orka ikke gjøre noe me bakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå