VegardStr Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) ****** slettet ****** Endret 27. august 2006 av vegis Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Måtte jo bare prøve meg jeg og.. Dette er første gangen jeg prøver meg på bil bilde redigering vell og merke! Orginal: Styla: Det jeg har gjort: - Senka - Sota rutene utenom forvinduet - Fjernet døren - Satt på neonlys - Endret litt på lakken - Satt på flammeklister - Skrudde på lyset.. - 1/2 fjerna skiltet.. erstattet det med en liten form av en støtfanger.. - Endret bakrunden.. - Sikkert noe mer jeg ikke kommer på i farten.. Husk at dette er første gang jeg har en bil inne i photoshop i det hele tatt! Har aldri styla/redigert eller sett på en bil inne i verken paint eller photoshop.. så jeg ble ganske fornøyd med resultatet Endret 27. august 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Hva med å ta biler som ikke er styla i det hele tatt, og gjøre dem fresh? Blir så kjedelig å se på hvis du bare har fiksa farga på felgen liksom. 6747356[/snapback] Slik ? 6747808[/snapback] Akkurat! slikt er kjedelig! Hvorfor ikke bruke fire ganger så lang tid på en bil som blir kjempebra, istedenfor å legge ut fire halvbra biler? 6747826[/snapback] var ikke det jeg mente, den bilen er jo stock... slik du mener jeg skal style=`? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Jah! Da var jeg ferdig med mitt bidrag til denne tråden. Dette er første gangen jeg prøver meg på bil bilde redigering vell og merke! Før: Etter den ekstreme forvandlingen: (Klikk på bildene hvis dere bare MÅ ha en stor versjon av bildene) Det jeg har gjort: - F*cket opp en helt fin gressklipper Hvis du absolut vil gå i mer detaljer, kan jeg _beskrive_ hvordan jeg f*cket den opp. - Skiftet ratt.. - Slått på frontlysene - Spoiler ( når den går i mer enn de svimlende 5km/t) - Ny girspak. Som er spesieltt egnet til å gire ned med før skarpe svinger. - Kulere felger. (det er faktisk spinners) - Neon lys både under, og bak i samlebøtten for gresset. Endret 13. august 2007 av Ståle Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Indian Ink: Sykt bra gressklipper, med sverd og greier Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 vegis: prøv å beholde mørkheten som du hadde i første bildet! det var mye bedre..... Indian Ink: KONGE!! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 - Ny girspak. Som er spesieltt egnet til å gire ned med før skarpe svinger. :!: Fantastisk bra! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) - Spoiler ( når den går i mer enn de svimlende 5km/t)- Ny girspak. Som er spesieltt egnet til å gire ned med før skarpe svinger. - Neon lys både under, og bak i samlebøtten for gresset. 6754227[/snapback] Alle driver og styler de allerede uberbra bilene, og da må man jo ta lit sjanser av og til. Endret 27. august 2006 av :P Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hva syns dere om side skjørtet ?? passer det til bilen eller ? Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Bare jeg som ikke ser bildet til Indian Ink? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Bare jeg som ikke ser bildet til Indian Ink? 6759141[/snapback] jepp.. funker hos meg i både IE og Opera Lenke til kommentar
FaO Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 funket hos meg i mozilla i går, men ikke nå... Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hosten hans er nede.. Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 noen som har en guide til hvordan vi gjør dette? ser veldi tøft ut og jeg har lyst og prøve! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 noen som har en guide til hvordan vi gjør dette? ser veldi tøft ut og jeg har lyst og prøve! 6759951[/snapback] bare å prøve seg fram.. mange linker lengre fram i tråden.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 noen som har en guide til hvordan vi gjør dette? ser veldi tøft ut og jeg har lyst og prøve! 6759951[/snapback] Voila! Lenke til kommentar
MicroS Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 flott nå får jeg og prøve meg:) går sikkert rett i dass men jeg prøver Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Hva syns dere om side skjørtet ?? passer det til bilen eller ? Selve sideskjørtet var tøft, men overgangen mellom sideskjørtet og bilen (rett ved forhjulet) ble noe rart syns jeg.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Hva syns dere om side skjørtet ?? passer det til bilen eller ? Selve sideskjørtet var tøft, men overgangen mellom sideskjørtet og bilen (rett ved forhjulet) ble noe rart syns jeg.. 6765566[/snapback] vet.. var mye tilpasning der... skal se om jeg finner et som passer bedre.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Voila. -Skjørt og front bumper er ny -Lakkering og farge på lyktene -Klistremerke på bilen (vinyl) -Nye rims (større) -tintet vinduene -Nye bremser ser det er en del bugs, men orker ikke fikse det. btw: dette er gjort i skoletiden edit: Endret 14. september 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå