Scotty Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Fant en fantastisk netside igår!The Photoshop Bible heter den. Og inneholder mange veldig gode tutorials. Du finner de på venstre side. 6673489[/snapback] jaja. er sikkert postet link til den siden 10 ganger allerede i denne tråden hehe. 6673647[/snapback] åja, hehe. beklager Er det flere slike sider å anbefale? Endret 14. august 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Fant en fantastisk netside igår!The Photoshop Bible heter den. Og inneholder mange veldig gode tutorials. Du finner de på venstre side. 6673489[/snapback] jaja. er sikkert postet link til den siden 10 ganger allerede i denne tråden hehe. 6673647[/snapback] åja, hehe. beklager Er det flere slike sider å anbefale? 6673712[/snapback] Ingen som eg vet om vertfall.. Men på google kan vel muligens finnes om du søker etter "Photoshop torturials" Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) hadde tenkt og poste flere bilder som jeg hadde stylet, men måtte formatere så de kommer ikke bortsett fra denne som jeg nettop ble ferdig med Kan jo si hva som er gjort da *senktet *"bleket" felgene *Laget neon *nye gitter foran *decal på siden av bilen *skiftet farge på bakgrunnen *farget bilene og rutene *farget bremseklossen *og lagt på lens flare Håper på tilbakemeldinger Endret 14. august 2006 av RostaD Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Orginal. Jeg har ikke tegnet den. Endret 14. august 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
T homas Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 er det du som har tegnet den? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 hadde tenkt og poste flere bilder som jeg hadde stylet, men måtte formatere så de kommer ikke bortsett fra denne som jeg nettop ble ferdig med Kan jo si hva som er gjort da *senktet *"bleket" felgene *Laget neon *nye gitter foran *decal på siden av bilen *skiftet farge på bakgrunnen *farget bilene og rutene *farget bremseklossen *og lagt på lens flare Håper på tilbakemeldinger 6674148[/snapback] Neonen så helt på trynet ut! :!: og gitteret i fronten bør du kanskje bruke transform tool på, for å få til å passe bedre med vinkelen man ser bilen fra! Men ellers ikke så værst! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Vet at neonet er dårlig, prøvde en ny måte, bare og legge farge på skyggen under bilen, men de ble ikke noe bedre Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Før: Etter: Kommentarer? (Vet at lakkeringen er ganske kraftig. Men kunne ikke dempe med opacity) Gjort: -senket -Ny eksos -Sotet vinduene -Sotet hjulene -Endret lysene -Endret fargen Endret 15. august 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hei, lasta ned photoshop prøve versjonen i går.. og startet litt i dag dette er mitt første bilde i photoshop. hva syns dere? Endret 15. august 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Er det flere slike sider å anbefale? 6673712[/snapback] Kan hende du finner noen tips Her Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hadde lite å finne på i natt og prøvde å sette meg litt inn i denne bilstylingen mitt første "verk" som ikke er spessielt bra * Bytta farge * Klare sideglass * Senka * Blårøyk * Spyling * Decal * Lys i frontlykt https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=86464 6482127[/snapback] Hvem er det som kjører bilen? Edit: Godt jobbet til å være din første styling. Vet noen forresten hvordan man fjerner rust? Endret 15. august 2006 av :P Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hadde lite å finne på i natt og prøvde å sette meg litt inn i denne bilstylingen mitt første "verk" som ikke er spessielt bra * Bytta farge * Klare sideglass * Senka * Blårøyk * Spyling * Decal * Lys i frontlykt https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=86464 6482127[/snapback] Hvem er det som kjører bilen? Edit: Godt jobbet til å være din første styling. Vet noen forresten hvordan man fjerner rust? 6681973[/snapback] Rust på bilder eller rust på biler? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hadde lite å finne på i natt og prøvde å sette meg litt inn i denne bilstylingen mitt første "verk" som ikke er spessielt bra * Bytta farge * Klare sideglass * Senka * Blårøyk * Spyling * Decal * Lys i frontlykt https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=86464 6482127[/snapback] Hvem er det som kjører bilen? Edit: Godt jobbet til å være din første styling. Vet noen forresten hvordan man fjerner rust? 6681973[/snapback] Rust på bilder eller rust på biler? 6682001[/snapback] sansyneligvis rust på bilder, det fjerner du med å klone lakken ved siden av over rustflekkene Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Vet noen forresten hvordan man fjerner rust? 6681973[/snapback] Enkelt...Bruk "Smudge Tool"=) Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Har hatt mange prøve prosjekter nå for å sette meg skjikkelig inn i dette me bil styling i PS, lage carboon panser, wide body kit, skjifte styling, lage egen styling, lys, lambo dører osv. osv... så i natt tenkte jeg at jeg skulle lage et ferdi prosjekt, men jeg viste ikke hvilken bil jeg skulle ta.. Men så var det en Suzuki reklame på TV, så da vert det en Suzuki SX4 Her er før: Og her er etter: Eller her er begge deler om dere vil.. Er jeg den første me lambo dører på forumet eller?? Endret 19. august 2006 av Dee-Key Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Dørene så litt fake ut, men du har gjort en super jobb med felgene, synes jeg. men det er bare frontdekkene, bakdekkene så litt fake ut. Bra jobba Endret 19. august 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Mange fine modifikasjoner her ! Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Dørene så litt fake ut, men du har gjort en super jobb med felgene, synes jeg. men det er bare frontdekkene, bakdekkene så litt fake ut. Bra jobba 6704208[/snapback] Hay:P ja jeg vet døra så litt fake ut, men det var den beste døra jeg fant..tok den fra en civic. skulle kansje vert litt annaledes plassert...litt lenger ned kansje..men men.. Ja, bak felgen ser åsså fake ut, men jeg gadd ikke å styre me den mer. hehe Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Hay:P ja jeg vet døra så litt fake ut, men det var den beste døra jeg fant..tok den fra en civic. skulle kansje vert litt annaledes plassert...litt lenger ned kansje..men men.. 6704462[/snapback] Døra er for lang i forhold til døråpninga. og vil si det er bedre å brukedøra som sitter på bilen fra før, og bare vri den til vinkel som passe. men det er min mening da.. Endret 19. august 2006 av NorThy Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. august 2006 Rapporter Del Skrevet 19. august 2006 Ser det er flere som drar fram,side og bak skjørtene nedover istedet for og feste på nye, hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå