T homas Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Hvodan er det engentlig du har fått til det? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Noen som kan vil modde litt på den gamle kadetten vår? Kunne tenkt meg litt senk, felger og hellakkere den metallic rød.. Bilen ble solgt for rundt et år siden, og er nå blitt rallycross bil 6543826[/snapback] Noen talenter der ute som kunne fiksa kadetten vår? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jobber med saken :O) Jeje, det får holde :O) Endret 25. juli 2006 av Frikky Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Noen talenter der ute som kunne fiksa kadetten vår? 6548617[/snapback] Fort gjort. Kunne vært bedre, sikkert mye feil og "blurry" felger, men her er den: Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Den var nice Får ikke dette til. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Ohh! Takk gutter Begge var nice Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Noen som vil ta en utfordring og fikse litt på denna bilen her? Kan noen prøve og få bilen med noen feite dragrace dekk bak ( hvis det går ) Og prøve og få metallic lak, feks Shelby striper over hele bilen i div farger (rød med svart svartstripe, Blå med hvit stripe osv osv.. Siden bildene er tatt så lavt, så blir det vel en utfordring og få til stripene?? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 WOW! Mange fine biler her Skjønner ikke åssen dere klarer å dempe bilene... Hvilke verktøy bruker dere? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 WOW! Mange fine biler her Skjønner ikke åssen dere klarer å dempe bilene... Hvilke verktøy bruker dere? 6559419[/snapback] Jeg bruker lasso tool eller et annet et som markerer Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Skjønner ikke åssen dere klarer å dempe bilene... Hvilke verktøy bruker dere? 6559419[/snapback] Hvis du mener senke, så pleier jeg å "duplicate" hoved bildet. Så dra "kopien" nedover, så ta history brush i hjulbuer og på bakke.. Endret 27. juli 2006 av NorThy Lenke til kommentar
eigan Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Hvorfor ikke bare ta marque tool og lage en running rundt bilen, fjerne det du ikke vil endre.. trykk ctr-u og velg farge dårlig forklart men dere skjønner Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Noen som kan vil modde litt på den gamle kadetten vår? Kunne tenkt meg litt senk, felger (ikke bling bling) og hellakkere den metallic rød.. og seff fjerne rust... Bilen ble solgt for rundt et år siden, og er nå blitt rallycross bil 6543826[/snapback] Har fått litt senk på den og sotet rutene. Fargen ble litt rar og felger har jeg ikke bytta (ennå). Photoshop er enkelt å kunne hvis man gidder å lære seg det. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Begynte å modde en audi tt før ferien.. men så når jeg kom tilbake fra ferie gadd jeg ikke å fortsette. Om noen vil fullføre den for meg så kan jeg godt legge ut photoshopfila med alle layersa! Endret 28. juli 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Du burde bruke "Pen-Tool" for å merke opp designet på bodeykitt og andre ting. Får mye bedre linjer. Og du kan gjerne legge ut orginalbildet, så jeg får prøvd Endret 28. juli 2006 av NorThy Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Du burde bruke "Pen-Tool" for å merke opp designet på bodeykitt og andre ting.Får mye bedre linjer. Og du kan gjerne legge ut orginalbildet, så jeg får prøvd 6575563[/snapback] Er nok bedre å bruke pen-tool ja! Men markerte det mest for at jeg selv skulle huske hva jeg skulle gjøre Originalbildet skal bli! Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Begynte å modde en audi tt før ferien.. men så når jeg kom tilbake fra ferie gadd jeg ikke å fortsette. Om noen vil fullføre den for meg så kan jeg godt legge ut photoshopfila med alle layersa! 6575309[/snapback] synes den breddinga ble for masse... men bra arbeid:P kansje jeg må prøve å teste noen nye ting. jeg kan fikse et par ting vist du vil,så kan jeg laste den opp så neste mann får fikse noe annent Endret 29. juli 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
FaO Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 ok enda en utfording?? en opel vectra 2002 modell eller nyere. tips: behold opel merket eller kverker jeg deg kan komme med bilde i morgen hvis det er ønskelig, men nå er det natt natt Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 noe liv i tråden? ingen med noen kule biler? =) Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Her er en golf jeg moddet for ei stund tilbake Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Her er en golf jeg moddet for ei stund tilbake 6603823[/snapback] NICE DEt var rett og slett nydelig. Endret 2. august 2006 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå