T homas Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 eneste som på en måte blir "feil" for meg er at gjenskinnet i bilen ikke stemmer til den nye bg men jeg vet ikke hvordan man kan fikse det. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Så på det sjøl, men har ikke peil ossen jeg fikser det.. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 prøvde meg på carbon Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Ble egentlig bra, men ikke opme front-ruta siden det var skinn der. Ta å prøv å gjøre det mere matt. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 bare senke brightnes rundt det området? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Ny en her, første gangen jeg bytter felger, begynner å få teken på detta med alkkeringa, osv nå da.. Ting som er gjort : -Senka den -bytta vinkel på bildet -Farga den -satt på nye felger -sota ruter -fiksa litt på lyktene -Bytta bakgrunn But, i`m still a noob.. Komentarer? hva kan gjøres bedre? 6458386[/snapback] Fjerna det speilbildet på front bumpern, ellers så har det kommet seg razer Endret 9. juli 2006 av RostaD Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Takk Rostad.. Føler at jeg har blitt litt bedre også.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Hey Begynt å diskutere litt i bil tråden min om hvilken farge jeg skal spraye bremsekaliperne mine i! Siste side hvor vi starter diskusjonen, finner dere her: HVilken kaliperfarge? Så jeg lurte på om noen hadde mulighet til å kunne gi noen eksempler på forskjellige farger gjennom Photoshop mekking? Hadde vært supert! Link til bilde her: (høyoppløslig) Bilen_siden Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Hey Begynt å diskutere litt i bil tråden min om hvilken farge jeg skal spraye bremsekaliperne mine i! Siste side hvor vi starter diskusjonen, finner dere her: HVilken kaliperfarge? Så jeg lurte på om noen hadde mulighet til å kunne gi noen eksempler på forskjellige farger gjennom Photoshop mekking? Hadde vært supert! Link til bilde her: (høyoppløslig) Bilen_siden 6478997[/snapback] har startet på prosjektet, men ikkje bare fargeskifting Men blå bremseklosser passet faktisk ganske bra Endret 12. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hadde lite å finne på i natt og prøvde å sette meg litt inn i denne bilstylingen mitt første "verk" som ikke er spessielt bra * Bytta farge * Klare sideglass * Senka * Blårøyk * Spyling * Decal * Lys i frontlykt Endret 13. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Orginal bildet: Bilen til biiig.no Redigert bil: Hva er gjort? -Senket - Sotet vinduer - lakkert - tegnet på bodykit - farget bremsene Hva synest dere? blei ikkje helt ferdig, orket ikkje styre mer med den siste finishen Endret 13. juli 2006 av vegis Lenke til kommentar
T homas Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) http://i52.photobucket.com/albums/g2/Thoma...siden1_stor.jpg her med røde edit: bodykit Endret 13. juli 2006 av T homas Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Original: Min: Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 @ joltaire: den der ble nice. likte det du gjorde med å få fram kontrastene. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) hahah lol :!: De bildene av bilen min ble drit kule!! Dere må gjerne mekke på flere av de andre bildene også! Utrolig morsomt å få sett andre løsninger! Endret 13. juli 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) dagens verk mitt andre totalt kommer seg litt nå, men sliter med hjulbuene * Senking * Bytta griller * Spylere * Bytta farge på speil * Bakgrunn * Fjerna flagg Endret 13. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Flagget er enda på pansret. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Flagget er enda på pansret. 6486617[/snapback] hehe, veit det Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 joltaire: Stilig effekt på den bilen, fin kontrast og sånt.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 En enkel mod. Ble litt tull med belysning. Bakgrunnen er den ene gårdsplassen vår btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå