Kamikazesmurf Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Lurer på om jeg kan bruke windows vista beta 2 istedenfor xp mce, og få samme funksjonalitet... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det skal i teorien gjøre det ja, men har ikke testet det selv. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Får vel bare laste ned og teste da.... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Her kan du rekistrere deg: https://mscuillume.smdisp.net/Collector/Sur..._beta_recruit01 Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Har nå installert vista, som gjenkjente 360en med én gang jeg slo den på! Men når jeg skulle sette dem opp mot hverandre avbryter 360 installeringen med meldingen "the disk is for another region........."! Hva skjer? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Fant det ut... Har for NY versjon av windows! Go M$ Lenke til kommentar
Devlish Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er ikke feilen, feilen ligger i Vista Beta 2 hvor en ikke kan bruke annet enn NTSC og ikke PAL i MCE, dette problemet skal nå være løst i build 5456, men her har de også tatt bort støtten for Xbox 360 ettersom jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå