tZar Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Og da gjentar du selv at dette dreier seg om en angrerett, ikke om gratis lån. 6312977[/snapback] Elkjøp selv kaller det forøvrig for returrett... Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Og da gjentar du selv at dette dreier seg om en angrerett, ikke om gratis lån. 6312977[/snapback] Elkjøp selv kaller det forøvrig for returrett... 6313059[/snapback] Altså ikke lån. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Og da gjentar du selv at dette dreier seg om en angrerett, ikke om gratis lån. 6312977[/snapback] Elkjøp selv kaller det forøvrig for returrett... 6313059[/snapback] Altså ikke lån. 6313134[/snapback] Og det er jo heller ikke et lån? Her betaler man, og får tilbake pengene dersom man velger å returnere Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Vil dere være så greie å holde dere ON-TOPIC!? Diskusjonen hvorvidt 30-dagers full returrett er ett salgstriks eller en gode eller hva det enn måtte være hører ikke hjemme her. Hjelp trådstarter eller la være å skrive! Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Og da gjentar du selv at dette dreier seg om en angrerett, ikke om gratis lån. 6312977[/snapback] Elkjøp selv kaller det forøvrig for returrett... 6313059[/snapback] Altså ikke lån. 6313134[/snapback] Og det er jo heller ikke et lån? Her betaler man, og får tilbake pengene dersom man velger å returnere 6313145[/snapback] Nei, å returnere et produkt man har kjøpt og betalt for, fordi man av en eller annen grunn ikke ønsker å beholde dette produktet, er ikke et lån. EDIT: Så akkurat oysfaergs kommentar her, så jeg skal heller frastå fra å skrive flere off-topic innlegg. Vi kan vel heller konkludere med at dersom man i likhet med tZar besitter en moral litt under gjennomsnittet, så er det ikke noe problem å "låne" det man ønsker på Elkjøp. Endret 15. juni 2006 av Jungel Lenke til kommentar
tZar Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Nei, å returnere et produkt man har kjøpt og betalt for, fordi man av en eller annen grunn ikke ønsker å beholde dette produktet, er ikke et lån. 6313187[/snapback] Og da kom vi vel frem til at det var helt greit det trådstarter ønsket å opnnå? Han ønsket noen prodkuter for en viss periode. Dersom har han pengene til å kjøpe dem og betale dem for deretter å returnere dem, så kan han benytte seg av Elkjøps ordning. Lenke til kommentar
b.lind Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei. Jeg mener å huske at det tidligere lå en bedrift på Ryen, i samme bygget som BilXtra, dvs Ryensvingen 9. Denne bedriften drev med utleie til bedriftsmarkedet. Husker dessverre ikke hva de het eller om de er der fremdeles, men det går jo an å sjekke. Ellers lykke til... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hva med å låne noen laptoper fra en skole eller noe liknende? Ring dem og spør om lov. Spørs sikker hva du skal bruke de til. Litt off-topic, hva gjør en canadier her i Norge frivillig? Lenke til kommentar
PorridgeHaus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 hmmm I am not sure I would feel comfortable 'renting for free' from elkjop. I feel it is abusing their offer. Perhaps a used computer part store, who has 50 old machines sitting in the corner would be interested since they are not making money from them anyhow... just to find that store is the problem. Lenke til kommentar
PorridgeHaus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Hva med å låne noen laptoper fra en skole eller noe liknende? Ring dem og spør om lov. Spørs sikker hva du skal bruke de til. Litt off-topic, hva gjør en canadier her i Norge frivillig? 6317332[/snapback] Giftet meg med en norsk jente. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 I am in need of renting a few laptop computers, or lcd screens for a weekend and am wondering if anyone knows of a place in Oslo or near Oslo which offers this. 6265645[/snapback] er det privat leie eller firma leie ?!?! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Dataleaf; hvis jeg var deg ville jeg prøvd og ringt til nermeste databutikk og spurt om de har noe tilgjenglig for låns/leie. Lenke til kommentar
PorridgeHaus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Dataleaf; hvis jeg var deg ville jeg prøvd og ringt til nermeste databutikk og spurt om de har noe tilgjenglig for låns/leie. 6324445[/snapback] ja jeg har ringt til flere. Alle sier, nei desverre. jeg spor og de kjenner noen som har data til leie, og de sier nei. Noen har lease, men bare et ars lease, og det er jo noen 363 dager for mye. Lenke til kommentar
PorridgeHaus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 er det privat leie eller firma leie ?!?! 6324436[/snapback] det er egenlig firma leie, men det er bare en veldig liten bedrift so nesten privat hvordan det? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 er det privat leie eller firma leie ?!?! 6324436[/snapback] det er egenlig firma leie, men det er bare en veldig liten bedrift so nesten privat hvordan det? 6324467[/snapback] kan du sende meg org. nummer med PM ? jeg leier ut PCer, skjermer, projektorer men bare til firmaer..... Lenke til kommentar
PorridgeHaus Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 er det privat leie eller firma leie ?!?! 6324436[/snapback] det er egenlig firma leie, men det er bare en veldig liten bedrift so nesten privat hvordan det? 6324467[/snapback] kan du sende meg org. nummer med PM ? jeg leier ut PCer, skjermer, projektorer men bare til firmaer..... 6324489[/snapback] har sendt. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 det er egenlig firma leie, men det er bare en veldig liten bedrift so nesten privat hvordan det? 6324467[/snapback] hei igjen og takk for PM.... har problem å sende deg PM tilbake, er på jobben og sitter på en PC som er ikke helt frisk..... jeg kan svare litt her og resten tar jeg i kveld eller evt. mandag..... i utgangspunktet leier ikke bort stasjonære PC(er), hvis det er ikke krise. leier for det meste laptop(er). for å gi deg tilbud, må jeg vite: - hvor mange laptop(er) vil du leie - hvilken minimumskrav har du til hardware/software - hvilken uke skal du leie disse og hvor mange dager ellers så alle mine kunder som skal leie utstyr første gang blir kredittsjekket. er det snakk om mange tusen kroner, kan jeg også kreve depositum. jeg vil også vite hva skal utstyr brukes til..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå