deep750 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei skal kjøpe canon ixus 65, og lurer på hva som er forskjellen på minnekortene nevnt under ? Passer alle i ixusen, eller er det noen fysiske forskjeller. Prisforskjellen er ikke stor, så lurer på om det er noe poeng i å gå får de dyrere, om de passer...? Sandisk Secure Digital Sandisk Secure Digital Extreme III Sandisk Secure Digital Ultra II Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Alle passer ja, men noen har vel høyere lesehastigheter og slikt kanskje!? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 det var det jeg trodde og, men vil jeg merke noe forskjell (med ixus 65) på om jeg kjøper extreme III eller ultra II ift det vanlige minnet? Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Veldig lite. Extreme er et mer robust kort i tillegg til å være dobbelt så raskt som ultra. I din ixus har du ikke bruk for dette om du ikke skal ha den med deg på nordpolen. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 da tror jeg at jeg sparer de 50 kronene. Har ikke umiddelbare planer om å reise til nordpolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå