AK47 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg skal kjøpe en ny telefon og trenger en med opptaksfunksjon av samtaler. Den jeg snakker med er fullt klarover om jeg eventuelt tar opp, men enkelte ganger har man ikke tilgang til å notere ned viktige opplysninger, som når man kjører bil. Derfor lurer jeg litt på W900i, om den har slik opptaksfunksjon. Eventuelt noen andre telefoner. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg skal kjøpe en ny telefon og trenger en med opptaksfunksjon av samtaler. Den jeg snakker med er fullt klarover om jeg eventuelt tar opp, men enkelte ganger har man ikke tilgang til å notere ned viktige opplysninger, som når man kjører bil.Derfor lurer jeg litt på W900i, om den har slik opptaksfunksjon. Eventuelt noen andre telefoner. 6265378[/snapback] Jeg vet ihvertfall at W800i og W810i har opptaksfunskjon. Burde være det til W900i også da, men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sjekk om det står noe på sonyericsson`s hjemmesider! Men regner med at den har det, da han over sier det er på W800i og W810i! Mvh Joachim Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg kan bekrefte at W900i har den opptaksfunksjonen du refererer til. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg skal kjøpe en ny telefon og trenger en med opptaksfunksjon av samtaler. Den jeg snakker med er fullt klarover om jeg eventuelt tar opp, men enkelte ganger har man ikke tilgang til å notere ned viktige opplysninger, som når man kjører bil.Derfor lurer jeg litt på W900i, om den har slik opptaksfunksjon. Eventuelt noen andre telefoner. 6265378[/snapback] Jeg lurer på det samme men har en tilleggsspørsmål. Hvordan for man i gang diktafonen kan man tildele den en snarveiknapp eller noe? Det er jo kjekt at man slipper å knote med menyer og sånt når man kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå