Gå til innhold

Windows Vista Beta 2 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan hjelpe meg med å installere iso filen?

Please, trenger hjelp! :cry:

6268323[/snapback]

Du brenner enten filen ut med et program som UltraISO, Nero 6/7 etc. ELLER du kan mounte filen med daemon tools.

 

Tror jeg skal lage en FAQ i min tråd. ;)

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Er det noen som kan hjelpe meg med å installere iso filen?

Please, trenger hjelp! :cry:

6268323[/snapback]

Du brenner enten filen ut med et program som UltraISO, Nero 6/7 etc. ELLER du kan mounte filen med daemon tools.

 

Tror jeg skal lage en FAQ i min tråd. ;)

6268366[/snapback]

 

Takk!

Prøvde å brenne den med nero 6. Får den ikke igang...

hva slags type skal jeg brenne? er filen foressten på 3,12 gig?

Lenke til kommentar

Fiskeboller:

Og da har du ingen PATA disker i systemet når du installerer på SATA? For du er klar over at NT kan skrive bootsector på en PATA disk og sette SATA til oppstartsvolumet. Fjerner du så PATA disken vil ikke systemet boote.

 

Derfor jeg lurer på om noen har forsøkt å installere med SATA boot uten noen PATA disker i systemet? Du har det?

Lenke til kommentar
Det vanligste er selvfølgelig x86 arkitektur. Foreløpig.

6268361[/snapback]

Har du noen tall på dette?

 

(Jeg ville nok gjettet på at det er i ferd med å vippe over til at det er mer vanlig å ha 64bit-prosessorer enn kun 32bits. I hvert fall her på forumet og blandt potensielle Vista-kjøpere.)

 

Redigert: Det er forresten en liten feil i Vista-tråden din: 64bit-støtte er ikke en ny egenskap for Vista. Det finnes allerede i både Windows XP x64 Edition og Windows 2003 x64 Edition.

Lenke til kommentar
Det vanligste er selvfølgelig x86 arkitektur. Foreløpig.

6268361[/snapback]

Har du noen tall på dette?

 

(Jeg ville nok gjettet på at det er i ferd med å vippe over til at det er mer vanlig å ha 64bit-prosessorer enn kun 32bits. I hvert fall her på forumet og blandt potensielle Vista-kjøpere.)

6268521[/snapback]

Nei, jeg personlig kjenner kun én 64-bits bruker. Jeg kjenner rundt 30 datakyndige som ikke har falt for 64-bits plattformen ennå. Dessuten er vel Intel den største selgeren av prosessorer, og de produserer 32-bits dobbeltkjerneprosessorer som aldri før. x86 er størst, det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Takk!

Prøvde å brenne den med nero 6. Får den ikke igang...

hva slags type skal jeg brenne? er filen foressten på 3,12 gig?

6268439[/snapback]

Trykk på "Åpne/Open" nede i høyre hjørne på veiviseren i Nero. Da har du muligheten til å brenne en forhåndsdefinert fil som ISO tross alt er.

Lenke til kommentar
Nei, jeg personlig kjenner kun én 64-bits bruker. Jeg kjenner rundt 30 datakyndige som ikke har falt for 64-bits plattformen ennå. Dessuten er vel Intel den største selgeren av prosessorer, og de produserer 32-bits dobbeltkjerneprosessorer som aldri før. x86 er størst, det er det ingen tvil om.

6268555[/snapback]

Joda, intel selger nok mest, men nå har de jo levert 64bit (for desktop) i snart 2 år, og alle desktop-prosessorer, til og med Celeron har jo støttet 64bit i ca et år nå.

 

Det er jo kun på bærbare de henger milevis etter og ennå ikke har fått 64bit-støtte. Dog, det er jo like rundt hjørnet til 64bit kommer i form av Conroe og Merom (Core 2 Duo) der også.

 

Ellers så sier det kanskje litt om ditt datakyndige miljø når 29 av 30 ikke har kjøpt intel-prosessor til desktop på minst 1 år og ikke AMD-prosessor til desktop på minst et par år.

Lenke til kommentar
Bare jeg som ikke for lastet ned fra linken:(

Why...?

6268485[/snapback]

 

jeg får også feilmelding fra tpb trackeren. Den har sikker en god del å gjøre så vi får bare vente. Det pleier å ordne seg etterhvert.

6268574[/snapback]

 

Woho det løste seg:)

Måtte bare deaktivere Norton Internet Security 2005:)

Har den i løpet av 40 min:) med adsl2+ linjen min

hastigheten ligger nå konstant på 1.7 mb/s :thumbup:

Lenke til kommentar
Ellers så sier det kanskje litt om ditt datakyndige miljø når 29 av 30 ikke har kjøpt intel-prosessor til desktop på minst 1 år og ikke AMD-prosessor til desktop på minst et par år.

6268622[/snapback]

Vel, man må jo oppgradere hovedkort i samme slengen ved en slik oppgradering da. Selger ikke Intel 32-bits prosessorer ennå? :hmm: Jeg fokuserer jo mest på hva som er nytt på den bærbare fronten, dessverre.

 

Det sier vel heller noe om lommeboken til de datakyndige jeg kjenner. De fleste oppgraderer heller ram og gpu. CPU nedprioriteres jo av de fleste.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Bare jeg som ikke for lastet ned fra linken:(

Why...?

6268485[/snapback]

 

jeg får også feilmelding fra tpb trackeren. Den har sikker en god del å gjøre så vi får bare vente. Det pleier å ordne seg etterhvert.

6268574[/snapback]

 

Woho det løste seg:)

Måtte bare deaktivere Norton Internet Security 2005:)

Har den i løpet av 40 min:) med adsl2+ linjen min

hastigheten ligger nå konstant på 1.7 mb/s :thumbup:

6268641[/snapback]

 

 

 

Har du en link? Finner den ikke.

Gjerne en PM, selv om en direktelink ikke burde være noe problem.

Har serial, men får ikke tilgang til Microsoft grunnet høy pågang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...