Gå til innhold

Windows Vista Beta 2 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lagt til skjermbilder i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5306736

 

Dessverre fant jeg ikke et program som gjorde dette gratis, så det er en firkant nede i venstre hjørne på ALLE bildene :hrm: Jeg skal laste opp bildene i en .rar-fil med png-bilder for de som vil ha det.

6266838[/snapback]

 

Har ikke selv forsøkt dette programmet, men ser ut til det støtter batch konvertering av bilder.

 

Link: Pic3Pic (via digi)

Lenke til kommentar
Får OK hastighet via denne linken som foreslått, ligger nå på 1200Kb, nede i løpet av 40 min.

6267872[/snapback]

Det er jo ikke linken. Du har jo kopiert teksten fra poste min som automatisk blir forkortet i lange linker her på forumet. Sjekk link i signatur for å finne ut mer om Vista Beta 2.

Lenke til kommentar

 

Åssen laster man denne da?

Når jeg laster ned denne er det kun en iso fil på noen kbits??

6268016[/snapback]

Bruk Firefox eller Opera hvis den ikke fungerer i IE6. Du høyreklikker på linken og trykker på "Save target as" når du får det problemet, sant?

6268071[/snapback]

 

Ja prøvde i IE6.

Prøvde nå på firefox uten resultat.

 

Det som skjer i Opera er at når jeg velger å lagre den så prøver den å starte men så for jeg opp feil like etter , så går heller ikke der.

Vil anta den linken er temmelig overbelastet,mulig derfor:P

Lenke til kommentar
Får OK hastighet via denne linken som foreslått, ligger nå på 1200Kb, nede i løpet av 40 min.

6267872[/snapback]

Det er jo ikke linken. Du har jo kopiert teksten fra poste min som automatisk blir forkortet i lange linker her på forumet. Sjekk link i signatur for å finne ut mer om Vista Beta 2.

6267986[/snapback]

 

..stemmer var litt kjapp der :blush: sitter på jobb så er ulite stresset.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...