iMono Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Takk bravzir, burde jo tenkt meg det da Skjermbilder om noen lange strakser. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det bare meg som ikke får noe kontakt med torrenten som ble linket til litt lenger bak i tråden? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det bare meg som ikke får noe kontakt med torrenten som ble linket til litt lenger bak i tråden? 6266712[/snapback] Min laster ned som bare det den... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hmm, får denne feilmeldingen: "problem connecting to tracker (10060)" Nå har ikke jeg benyttet meg noe særlig av bittorrent, så er ikke så veldig skilled på det punktet. Men har ivertfall åpnet alle porter til den maskinen jeg sitter på. Og valgt fra port 0 til 5000 i ABC klienten. Har vel ikke gjort noen feil da? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvordan er det med drivere? Leste en plass at det skal være mulig med XP drivere? Stemmer det? Hvordan får man "vanlig" mappesystem? Sånn som det er i XP Virker XP programmer i Vista x64? Altså vanlige x86 programmer? Laster forresten ned på skolen. Håper den blir ferdig til i morgen Takk for svar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hmm, får denne feilmeldingen: "problem connecting to tracker (10060)"Nå har ikke jeg benyttet meg noe særlig av bittorrent, så er ikke så veldig skilled på det punktet. Men har ivertfall åpnet alle porter til den maskinen jeg sitter på. Og valgt fra port 0 til 5000 i ABC klienten. Har vel ikke gjort noen feil da? 6266777[/snapback] Bruk AZureus - jeg er heller ikke noen proff på det området, men det programmet er så enkelt at man kan ikke gjøre feil. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvordan er det med drivere? Leste en plass at det skal være mulig med XP drivere? Stemmer det? Hvordan får man "vanlig" mappesystem? Sånn som det er i XP Virker XP programmer i Vista x64? Altså vanlige x86 programmer? Laster forresten ned på skolen. Håper den blir ferdig til i morgen Takk for svar 6266781[/snapback] xp drivere fungerer nok ikke, men vista kommer med drivere til det meste av lyd og nettverk, skjermkort drivere finner du på hjemmesida til produsenten, vanlig mappe system, det setter du opp på samme måte som i xp de fleste programmer jeg har testa fungerer helt fint, noen system programer, må du laste ned vista versionen av for at de skal fungere, sånn som daemon tools (eksempel) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Men altså. I iveren etter å få fingrene i første beta tilgjengelig for publikum. Hvordan i all verden laster man ned x64-versjonen? Laster jeg den ned med Firefox blir filen på rundt 130 MB. Laster jeg ned med IE blir filen på knappe 13 MB. Det anbefales visst at jeg benytter et sånn Akamai nedlastingsprogram, men hvordan i all verden får jeg tak i det? Siden til Microsoft sier gir jo bare en morsom melding om at de har kapasitetsproblemer.... 6265826[/snapback] Opera takler x64 nedlastinga GetRight også. Hadde samme problem som deg i IE. xp drivere fungerer nok ikke, men vista kommer med drivere til det meste av lyd og nettverk, skjermkort drivere finner du på hjemmesida til produsenten, vanlig mappe system, det setter du opp på samme måte som i xp de fleste programmer jeg har testa fungerer helt fint, noen system programer, må du laste ned vista versionen av for at de skal fungere, sånn som daemon tools (eksempel) 6266810[/snapback] Tenkte mer på ISDN kortet mitt. Og det er? Tenkte på den adressen som står i linja. Daenmon Tools bruker driver da Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Lagt til skjermbilder i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5306736 Dessverre fant jeg ikke et program som gjorde dette gratis, så det er en firkant nede i venstre hjørne på ALLE bildene Jeg skal laste opp bildene i en .rar-fil med png-bilder for de som vil ha det. Endret 8. juni 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Lagt til skjermbilder i denne tråden:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5306736 Dessverre fant jeg ikke et program som gjorde dette gratis, så det er en firkant nede i venstre hjørne på ALLE bildene :erm: Jeg skal laste opp bildene i en .rar-fil med png-bilder for de som vil ha det. 6266838[/snapback] Takk, nå gleder jeg meg som en liten unge. :tribble: Får håpe nedlastinga er ferdig når jeg kommer hjem fra jobb... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Bruk AZureus - jeg er heller ikke noen proff på det området, men det programmet er så enkelt at man kan ikke gjøre feil. 6266795[/snapback] Tusen hjertelig takk! Nå laster jeg ned i alt fra 10 til 800kb. Regner med at farten er litt ustabil hos dere andre også... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Her var det ikke ustabilt, det la seg stabilt på 5-6kB/s. Noen som vet om en raskere torrent. Jeg får bare tre seeds, men nå forsvant det helt, 0kB/s. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Bruk AZureus - jeg er heller ikke noen proff på det området, men det programmet er så enkelt at man kan ikke gjøre feil. 6266795[/snapback] Tusen hjertelig takk! Nå laster jeg ned i alt fra 10 til 800kb. Regner med at farten er litt ustabil hos dere andre også... 6266872[/snapback] Farten på min er ikke bra. Den er stabilt på 15 kB/s Noen som vet hvordan jeg kan få bedre fart? Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg laster ned mellom 40 og 15 KB/s, gikk seint i starten men ble bedre etter hvert vil nok bare øke... men det tar litt tid og få opp farten for en må finne de rette seederene Edit: oppe i 50 KB/s nå... Endret 8. juni 2006 av St. Anders Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Kan trygt si at farten er litt ustabil ja. Ligger nå jevnt på rundt 25-35kb. Så får nok ikke 800kb. nå lenger Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker Beta 1 fra februar (build 5308), og den kræsjer (blåskjerm og reboot) ca 1-2 ganger per dag ved normal bruk. Mange drivere vil ikke la seg innstallere og det er en del visuelle bugs også. Beta 2 er sikkert betydelig bedre, men vær forberedt på blåskjerm der også, og husk å lagre dokumenter etc. ofte.Vel, betaen fra februar var den første builden av Vista som var såkalt "Feature complete". Det at du testet denne er greit nok, men da burde du ihvertfall ikke forvente at den var så stabil at det gjorde noe. Hadde du prøvd 5342 som kom ikke lenge etter, hadde du nok blitt mer fornøyd. Alt i alt kjører Vista Beta 2 svært glatt, og jeg har ikke opplevd noen svarte skjermer på rundt to uker.6265743[/snapback] Jepp, det er jeg helt klar over. Det er derfor jeg skrev at Beta 2 sikkert er langt bedre. (Også derfor den står på nedlasting nå ) Men støtter Vista programmer som Opera, Firefox, MSN Messenger, Winamp osv?6265980[/snapback] Jepp, det skal støtte alt slikt (men så er det noen problemer med enkelte ting også. Se under) Ellers så sliter jeg litt med noen få programmer og drivere: Driveren til lydkortet og TV-kortet vil ikke inn. Jeg måtte gjennom 4 brenneprogrammer for å finne et som fungerer. MS Office 2007 beta funger ikke. Ellers fungerer resten høvelig greit til å være en beta. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Zer: Utorrent er ennå enklere Har også brukt Azureus et halvt års tid++. Vista: Hvor mye raskere er 64bit enn 32bit Vista på AMD/Intel 64bit? Er det merkbart? Endret 8. juni 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Albino Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Må vi som har SATA fortsatt frem med disketten for å installere drivere, eller er de nå inne i Windows-innstallasjonen? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ellers så sliter jeg litt med noen få programmer og drivere: Driveren til lydkortet og TV-kortet vil ikke inn. Jeg måtte gjennom 4 brenneprogrammer for å finne et som fungerer. MS Office 2007 beta funger ikke. Ellers fungerer resten høvelig greit til å være en beta. 6267397[/snapback] For å si det sånn: Office Beta 2 på Vista Beta 2 kjører glatt. Jeg tror Nero 7 skal fungere, men har ikke testet det ennå. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Er det noen som har en direkte link til nedlastingen av Beta versjonen. Eller må jeg vente til jeg kommer inn på linken jeg fikk i mailen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå