Sperzel Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Ble litt unødvendig mye quoting her nå*host* Men så til saken: Tenkte jeg skulle prøve å innstallere jeg også, men etter det jeg har hørt krever Vista mye, og maskinen min holder mål, bortsett fra skjermkortet mitt. Det gamle daua, så jeg må kjøpe nytt til sommeren. Nå har jeg bare et ATi Radeon X300SE, (XFX GeForce 6800XT kortet daua), og det er ikke akkurat et bra kort, så jeg er spent på hvordan dette med Vista blir. *laster ned* Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Lurer fortsatt på en man kan bruker Opera og MSN Messenger i Vista... Dersom et program som fungerer med XP ikke fungerer med Vista vel det i nesten alle tilfeller bli sett paa som som en feil som maa fikses foer den ferdige versjonen slippes. Saa man kan trygt regne med at det aller meste av programvare fungerer. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Dersom et program som fungerer med XP ikke fungerer med Vista vel det i nesten alle tilfeller bli sett paa som som en feil som maa fikses foer den ferdige versjonen slippes. Saa man kan trygt regne med at det aller meste av programvare fungerer. Drivere også? Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hva med Beta 2 x64? Fant bare mulighet til å laste ned x86.... Hadde vært greit å få testet 64bit også, regner jo med at det blir den jeg går til inkjøp av når de blir lansert. 6265112[/snapback] x64 http://download.windowsvista.com/preview/b...64/download.htm Lenke til kommentar
instanto Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hardware requirements er vistnok ganske stive, både når det gjelder skjermkort og minne. Såfremt du ikke sitter på 800x600 oppløsning, that is. Antar key'n du får fungerer i både x86 og x64 versionene, da jeg har en 64-bit beta 2 allerede liggende... Får vel kjøre en install i kveld. En i wow guildet brukte vista fint til wow spilling, dog kræsjet han ut ca. hver time =) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Har MS med Vista endelig kvittet seg med F6 og textsetup fra floppy for SATA boot? Endret 8. juni 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Drivere også? Nei Lenke til kommentar
bte Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Synd ikke vanlige download funker Tør ikke helt bruke bittorrent her på jobben.. Testa i sted og Uploaden fauk opp i flere megabyte's i sekundet, kan jo ikke ødelegge for de andre som jobber hehe. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Synd ikke vanlige download funker Tør ikke helt bruke bittorrent her på jobben.. Testa i sted og Uploaden fauk opp i flere megabyte's i sekundet, kan jo ikke ødelegge for de andre som jobber hehe. 6266367[/snapback] hos meg tar den 11.5gb plass, bare installeringa, uten noe annet programmer installert. annbefaler minst 20gb for at alt skal gå smooth folkens http://img99.imageshack.us/my.php?image=vistaspace3uc.gif Endret 8. juni 2006 av JediMindTriks Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Synd ikke vanlige download funker Tør ikke helt bruke bittorrent her på jobben.. Testa i sted og Uploaden fauk opp i flere megabyte's i sekundet, kan jo ikke ødelegge for de andre som jobber hehe. 6266367[/snapback] Det skal gå an å velge hvor raskt du skal laste opp da. Preferences eller Innstillinger. Lenke til kommentar
bte Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Synd ikke vanlige download funker Tør ikke helt bruke bittorrent her på jobben.. Testa i sted og Uploaden fauk opp i flere megabyte's i sekundet, kan jo ikke ødelegge for de andre som jobber hehe. 6266367[/snapback] Det skal gå an å velge hvor raskt du skal laste opp da. Preferences eller Innstillinger. 6266395[/snapback] Har litt med bittorrent bruken og sikkerheten for klienter på nettet.. Kobler jo tross alt til 100 personer fra alle rare land Tviler på vi får lov å bruke det her på jobb! Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Synd ikke vanlige download funker Tør ikke helt bruke bittorrent her på jobben.. Testa i sted og Uploaden fauk opp i flere megabyte's i sekundet, kan jo ikke ødelegge for de andre som jobber hehe. 6266367[/snapback] Det skal gå an å velge hvor raskt du skal laste opp da. Preferences eller Innstillinger. 6266395[/snapback] bruk programet torrentopia, det er det programmet som tar minst upload resursser av alle BT programmene jeg har sett Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet om et bra gratis konverteringsprogram for bilder? Har 30 bilder av denne builden som jeg skal legge ut, men de er i 2.4 mb png alle sammen. Vil gjerne ha de i jpg. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet om et bra gratis konverteringsprogram for bilder? Har 30 bilder av denne builden som jeg skal legge ut, men de er i 2.4 mb png alle sammen. Vil gjerne ha de i jpg. 6266482[/snapback] paintshot pro kanskje, eller photoshop trial Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Funker ikke paint i vista, og gjøre om til jpg. ? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) paintshot pro kanskje, eller photoshop trial 6266503[/snapback] Jeg har photoshop, men det tar LANG tid å konvertere 30 bilder manuelt... Noen? Edit: Innlegg nr. 2000! Endret 8. juni 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Funker ikke paint i vista, og gjøre om til jpg. ? 6266508[/snapback] Har brukt et eksternt program til å ta bilder av skjermen, men da jeg var ferdig innså jeg at 2.4 mb png-filer var for stort for Imageshack. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Bruk ACDSee trial du. http://downloads.acdsystems.com/en/acdsee.exe Eller Google "convert png to jpg" http://www.google.no/search?hl=no&q=convert+png+to+jpg&meta= "Resultater 1 - 10 av ca. 7 650 000 for convert png to jpg. (0,06 sekunder)" Endret 8. juni 2006 av brazir Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) åpne de i paint og lagre som jpg. Endret 8. juni 2006 av darkz Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2. We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time. Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience. Edit: Noen som kan linke til en torrent jeg kan laste ned betaen i fra? Endret 8. juni 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå