Gå til innhold

Windows Vista Beta 2 sluppet


Anbefalte innlegg

Ble litt unødvendig mye quoting her nå*host*

 

Men så til saken:

Tenkte jeg skulle prøve å innstallere jeg også, men etter det jeg har hørt krever Vista mye, og maskinen min holder mål, bortsett fra skjermkortet mitt. Det gamle daua, så jeg må kjøpe nytt til sommeren. Nå har jeg bare et ATi Radeon X300SE, (XFX GeForce 6800XT kortet daua), og det er ikke akkurat et bra kort, så jeg er spent på hvordan dette med Vista blir.

 

*laster ned*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer fortsatt på en man kan bruker Opera og MSN Messenger i Vista... ;)

 

Dersom et program som fungerer med XP ikke fungerer med Vista vel det i nesten alle tilfeller bli sett paa som som en feil som maa fikses foer den ferdige versjonen slippes. Saa man kan trygt regne med at det aller meste av programvare fungerer.

Lenke til kommentar

Hardware requirements er vistnok ganske stive, både når det gjelder skjermkort og minne.

 

Såfremt du ikke sitter på 800x600 oppløsning, that is.

 

Antar key'n du får fungerer i både x86 og x64 versionene, da jeg har en 64-bit beta 2 allerede liggende...

 

Får vel kjøre en install i kveld.

 

En i wow guildet brukte vista fint til wow spilling, dog kræsjet han ut ca. hver time =)

Lenke til kommentar
Synd ikke vanlige download funker :( Tør ikke helt bruke bittorrent her på jobben.. Testa i sted og Uploaden fauk opp i flere megabyte's i sekundet, kan jo ikke ødelegge for de andre som jobber hehe.

6266367[/snapback]

 

 

 

hos meg tar den 11.5gb plass, bare installeringa, uten noe annet programmer installert.

 

annbefaler minst 20gb for at alt skal gå smooth folkens

 

http://img99.imageshack.us/my.php?image=vistaspace3uc.gif

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar
Synd ikke vanlige download funker :( Tør ikke helt bruke bittorrent her på jobben.. Testa i sted og Uploaden fauk opp i flere megabyte's i sekundet, kan jo ikke ødelegge for de andre som jobber hehe.

6266367[/snapback]

Det skal gå an å velge hvor raskt du skal laste opp da. Preferences eller Innstillinger.

Lenke til kommentar
Synd ikke vanlige download funker :( Tør ikke helt bruke bittorrent her på jobben.. Testa i sted og Uploaden fauk opp i flere megabyte's i sekundet, kan jo ikke ødelegge for de andre som jobber hehe.

6266367[/snapback]

Det skal gå an å velge hvor raskt du skal laste opp da. Preferences eller Innstillinger.

6266395[/snapback]

 

Har litt med bittorrent bruken og sikkerheten for klienter på nettet.. Kobler jo tross alt til 100 personer fra alle rare land :p

 

Tviler på vi får lov å bruke det her på jobb!

Lenke til kommentar
Synd ikke vanlige download funker :( Tør ikke helt bruke bittorrent her på jobben.. Testa i sted og Uploaden fauk opp i flere megabyte's i sekundet, kan jo ikke ødelegge for de andre som jobber hehe.

6266367[/snapback]

Det skal gå an å velge hvor raskt du skal laste opp da. Preferences eller Innstillinger.

6266395[/snapback]

 

bruk programet torrentopia, det er det programmet som tar minst upload resursser av alle BT programmene jeg har sett

Lenke til kommentar
Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.

 

We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time.

 

Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience.

Edit: Noen som kan linke til en torrent jeg kan laste ned betaen i fra?

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...