Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows Vista Beta 2 sluppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oysfaerg: Prøvd med Daemon Tools?

Edit: Virker som om Netstumbler og Razer Configurator ikke får kontakt med hardware. Netstumbler viser bare "Access denied" på statuslinjen. Noen som vet hvor og hvordan man evt. kan angi tilatelse for disse programmene til å bruke hardware?

Endret av Eivinde
Lenke til kommentar
Eivinde: Hva skal jeg gjøre med Daemon Tools da? Jeg har ikke tenkt å oppgradere WinXP'n jeg har.

6299290[/snapback]

Du trenger ikke oppgraderingen for det. Alle vktige installasjonsfiler legges på den partisjonen/harddisken du velger å installere Vista på, så du trenger ikke DVDen etter første steg.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
**Hmm** Så jeg mounter ISO'n, velger "setup", partisjon o.l., og lar den restarte og fullføre?

6299319[/snapback]

Ja. Første steget tar sikkert 10 minutter. Når den er kommet 27% på andre steget, vil maskinen din restarte seg og resten av filene vil bli pakket opp og installert.

Lenke til kommentar

her funker vista som en drømm også office 2007.

innstalerte beta pakke av trend antivirius fra andbefalte program for sikkerhet.

har egentlig et annet brukernavn her men det er kjekt og starte på skrats med vista slik at det ikke blir for mange sammenblandinger.

med standard oppsette i xp.

da er det bare og finne kompatible program som kan brukes IKKE spill.

er det noen som har tips om slike program her så er jeg takknemelig.

bilderedigering-film-tegneprogram-etc etc

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er besvart før (orker ikke lese igjennom 26 sider - beklager det) men vil en kunne kjøpe en oppgradering fra Win XP Pro til en eller annen Vista variant? Eller må man ut og kjøpe ny lisens...

regner med det siste...

6299761[/snapback]

Går selvfølgelig ann med oppgradering. Blir det samme som da man hadde 98 og skulle bytte til XP ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...