Rowdy Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Ja, mye rart der, men moro er det! Jeg bare sitter her med åpen munn, og trykker på alt som er. Dødsfett! XP føles som Win95, nå som Vista er testet. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Endelig! Nå funker alt som det skal Kjører rimelig smooth, selv om maskina bare fikk rank 1. I like it a lot Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Vil forresten anbefale Avast antivirus. Virker som det integreres fint i Vista. Lenke til kommentar
Arkadia Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Nå har PC'en min stått å gått i 24 timer med Vista. Ingen feil har dukket opp. Har installert diverse programmer som fungerer fint. Som virusprogram bruker jeg Avast som fungere med Vista. Alt i skjønneste ordnung så langt.... Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Litt synd man har Kjøpt og betalt XP nå. Lenke til kommentar
mikkeskaug Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Sliter med en driver til vista. Creative Sound Blaster Live! Gameport. Noen med samme problem og vet hvordan man løser det? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Vista fungerer greit hos meg nå.. utenom dual screen.. Det sliter det litt med fortsatt.. Rimelig buggy men det kan være drivere som sliter.. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Hmm, får ikke Vista til å fungere overhodet. Åpner jeg x64-versjonen i WinXP får jeg en melding om at "dette programmet er ikke et gyldig win32-program". x86 versjonen fungerer ok i Windows. Dvs, den begynner å kopiere filer til harddisker, restarter automatisk og så kommer det etterhvert bare en svart skjerm hvor det står noe sånt som Windows 2006 og den velkjente grønne "baren" som ruller og ruller langs skjermen. For å si det sånn, etter en times tid med det bildet der skrudde jeg av PC-en... Booter jeg rett fra DVD-en er samme greia med både x64 og x86 versjonen. Begge begynner og kopiere filer til harddisken. Dette går uten feilmeldinger. Så kommer den svarte skjermen, teksten Windows 2006 og den grønne "baren" som ruller til evig tid. Er det noen steder en kan finne mer informasjon rundt det å feilsjekke Vista? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Du kan skrive ned feilkoden og søke på vista-forumet som windows har.... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 4 av 5 .. Ikke så gale det?Hadde sikkert blitt 5 av 5 hadde jeg hatt offisielle drivere og ikke beta drivere 6293386[/snapback] Du mener vel 4 av 6...? Siden du har en sub-score på 5,9 ville jeg tro at toppscore var 6. Noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Du mener vel 4 av 6...? Siden du har en sub-score på 5,9 ville jeg tro at toppscore var 6. Noen som kan bekrefte det? Jeg har sjekket det..Og total score man kan få er 5...så det så Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Du kan skrive ned feilkoden og søke på vista-forumet som windows har.... 6297486[/snapback] Var det meg du snakket til? Så lenge Vista ikke gir en feilkode, men bare henger seg til evig tid blir det mildt sagt vanskelig å skrive ned noen feilkode. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Lå mellom karakter 3,5 og 5 på deltestene og får karakter 3 tilsammen på den score-greia på laptopen min. Absolutt alt untatt installasjon av store programmer går helt smooth, og det vidker som at flaskehalsen ligger i treg harddisk og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Yes,,Fikk Audio Control til å funke i Vista så nå kan jeg bruke 5.1 Endret 13. juni 2006 av Scortech Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Vel, da har jeg prøvd både 32bit og 64bit, med IDE-disk, S-ATA-disk og USB-disk, men INGEN vil la seg installere, samme feilmld HVER gang! Jeg har brent plata på 2,4X, 4X, 8X, 16X, samme uansett: An error occured while preparing Windows Setup to boot into the next stage of Setup Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Hei. Allt fungerer helt konge untatt en ting. Jeg programerer i RubyOnRails men kan ikke opprette noe osv. Sjekket så mappen ruby og den står som read-only, derfor endret jeg den. Men når jeg åpner mappeinstillingene igjen så er read-only på igjen. Noen tips? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Er det noen som kan svare meg på hva som skal skje etter at jeg har bekreftet e-post adressen min? Skal jeg få en ny mail med nedlastingslink? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Er det noen som kan svare meg på hva som skal skje etter at jeg har bekreftet e-post adressen min? Skal jeg få en ny mail med nedlastingslink? 6298409[/snapback] du skal få epost med serialen og linkene ja edit: Engelsk 32-bit: http://download.windowsvista.com/preview/b...86/download.htm Engelsk 64-bit: http://download.windowsvista.com/preview/b...64/download.htm Endret 13. juni 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Funket endelig nå I går fikk jeg bare beskjed om at jeg hadde fått maks antall product key (selv om jeg ikke hadde fått noen). Lenke til kommentar
sageman Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Så, hva synes nå dere som har prøvd, mye bedre enn XP eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå