Gå til innhold

Windows Vista Beta 2 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beta med stoooooooor B. Vent på RC1 eller sats på att det kommer oppdateringer som fikser BUGS. Har installert x64-versjonen. Men fin å se på da. Ubrukelig. Mulig jeg er uheldig, men får hverken istallert lyd eller skjemkort drivere. Mulig x86 versjonen er bedre.

6283319[/snapback]

 

Paul Thurrott er enig:

 

In my testing of Vista Beta 2 on various desktop and notebook computers, I've noted an alarming number of reliability problems spanning a wide range of hardware. In my opinion, Vista Beta 2 isn't ready for the public, and only those with extra PCs and the ability to handle the problems that will inevitably pop up should consider installing it. Vista Beta 2 shouldn't replace Windows XP on anyone's main PC yet.

Lenke til kommentar

kirjogra: Det ser ut som Vista beta 2 støtte DirectX 10 ja. Men det hjelper som kjent null så lenge det ikke finnes tilgjengelig maskinvare som støtter det. (Også er det kanskje ikke noe programvare/spill som støtter DirectX 10 ennå heller?) Vista Aero er vel DirectX 9.0c så vidt jeg har skjønnt.

Lenke til kommentar

Yes! På andre forsøk var nedlastingen i orden, og Vista er installert. :w00t:

 

Etter å ha fått lastet ned og installert Intel Extreme Graphics-driveren ble jeg også kvitt den forferdelige VGA-øppløsningen og fikk se det deilige Vista-temaet. Men det varte ikke lenge etter oppstart før jeg fikk blåskjerm og maskina restarta. :hrm:

 

Var en driver ment for XP jeg installerte, vet ikke om noen for Vista..

 

Noen som vet om/kan hjelpe?

Endret av Eivinde
Lenke til kommentar

Har installert Beta 2 og synes det fungerer veldig bra. Har stått på noen timer nå og ingen bluescreens eller lignende. Har et problem og det er lyden. Der finner den ingen drivere. Jeg har en Acer Aspire T160 med onboard lydkort. Vet ikke navn på det, så hvis noen kan hjelpe meg med det hadde det vært fint!

Lenke til kommentar
Har installert Beta 2 og synes det fungerer veldig bra. Har stått på noen timer nå og ingen bluescreens eller lignende. Har et problem og det er lyden. Der finner den ingen drivere. Jeg har en Acer Aspire T160 med onboard lydkort. Vet ikke navn på det, så hvis noen kan hjelpe meg med det hadde det vært fint!

6289367[/snapback]

 

Problem løst! Lastet ned driver fra Acer. Fungerer helt fint. Synes i det hele tatt maskinen oppfører seg raskt. Det er bare en AMD Sempron 3000+ med 1 GB ram og et Radeon X550 PCI-E skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...