Gå til innhold

Windows Vista Beta 2 sluppet


Anbefalte innlegg

Da prøvde jeg å legge inn på nytt, men fikk denne error nå og:

 

An error occured while copying setup files onto your local machine. Error code is [80070241]

 

Noen som vet hva error-kodene betyr?

 

 

6281142[/snapback]

Jeg fikk demne feilkoden hele tiden med den første filen jeg lastet ned. Lastet på nytt, og da var alt i orden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm..du har sikkert vært uheldig med nedlastingen..Så du må nok sikkert laste ned på nytt. Jeg har endelig fått brent Vista image (har ikke kommet lenger,er treg jeg)

 

"Tar jo bare 7 timer så"

Hæ? hva slags linje har du da? stakkars deg

 

Må spørre, Man kan selvsagt gjøre en clean install med vista dvd platen sant?

Jeg har sjekket vista dvd platen og den virker som den skal.ser det ut som.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Jeg prøver en gang til:

 

-Hvordan åpner jeg regedit? (eller hvordan redigerer jeg i registeret?)

-Hvordan kan jeg få opp classic nvidia control panel? Tidligere var det bare å høyreklikke på desktopen>properties>advanced også kom man til den...

Btw, jeg bruker 88.61 drivere

 

Og finnes det "run" eller "kjør" slik som i xp?

6282404[/snapback]

Trykk "Windowstast + R" eller søk etter run.exe i startmenyen. Der skriver du inn Regedit for å komme inn i regedit. Fungerer på akkurat samme måte som XP. Angående drivermenyen vet jeg ikke.

 

Til alle dåke som har problem med å brenne ut vista. Kvifor ikkje berre bruke deamon tools og mounte vista med det?

6282814[/snapback]

Kanskje fordi man ønsker Vista som primær OS? :roll:

6282841[/snapback]

Da bør man vente ihvertfall til RC1. Denne builden er lurest å bruke kun for å teste og finne ut hvor Vista er på vei. RC1 vil være mindre ressurskrevende, ha større driverkompabilitet og mange bugs fjernet og optimaliseringer gjort. Jeg vil IKKE råde dere til å bruke Vista som main OS ennå, vent IHVERTFALL til RC1 kommer ut om rundt to-tre måneder.

Lenke til kommentar

Flere som har installasjonsproblemer ser jeg. Jeg laster ned på nytt nå.

Et par timer igjen... Håper det vil funke! Tar 11-13t med denne trege linja.

Kjipt å bo langt fra sentralen!

 

Har brent flere plater men det har ikke hjulpet..

Endret av Eivinde
Lenke til kommentar
Beta med stoooooooor B. Vent på RC1 eller sats på att det kommer oppdateringer som fikser BUGS. Har installert x64-versjonen. Men fin å se på da. Ubrukelig. Mulig jeg er uheldig, men får hverken istallert lyd eller skjemkort drivere. Mulig x86 versjonen er bedre.

6283319[/snapback]

 

Her funker alt som en drøm! Rett "ut av boksen". Ahhhh.... :cool:

Lenke til kommentar

Regner med at man trenger en eller annen installasjonsnøkkel for å legge inn Beta2? Er vell den informasjonen MS skal sende etter at epostadressen er bekreftet, noen som vet hvor lang tid dette tar? Er ferdig å laste ned(torrent), men har ikke fått noe mer info fra MS.

Lenke til kommentar
Prøv å legg inn drivere til nvidia skjermkort og crative lydkort så melder det seg problemer.  :ermm:

6283465[/snapback]

Jeg har nVidia skjermkort, i tillegg så har jeg Go-serien som vanligvis ike blir så prioritert. Alt ble installert her. :hmm:

 

Ohhh, windows-tasten+tab er det feteste av alt da! :fun:

6283861[/snapback]

 

hva skjer?

 

(ja jeg er for nysgjerrig til å vente til jeg er hjemme igjen for å finne det ut!)

6284444[/snapback]

Flip3d. Dette skjer:

flip3d.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...