Gå til innhold

Windows Vista Beta 2 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man installere x64 versjonen via win XP x86? eller må jeg gjøre det via bootcd?

 

Victurus!

6276123[/snapback]

 

Heisann!

Har akkurat lastet ned og brent X64 versjonen, og om du prøver å kjøre setup.exe så får du beskjed om at dette ikke er et gylding win32 program. Om du har 32bit XP installert må du boote med Vista DVD'en for å kunne installere.

Lenke til kommentar

Har endelig fått ned iso-fila, men når jeg trykker Burn image file i nero får jeg denne beskjeden:

 

The entered block size does not correspond to the image length. The block size may be wrong. Do you want to correct the value or ignore the problem?

 

Trykket første gang ignore og brante fila til DVDen, men Vista instalasjonsprogrammet sa det ikke fant installasjonspakken el.l. Neste gang prøvde jeg å endre blocksizen, men da kom ikke CDen fram på Min datamaskin en gang.

 

Er imaget mitt ødelagt? :( Må jeg laste ned på nytt? :omg:

 

Eller skal jeg prøve og ignorere og brenne ei plate til? :hmm:

Lenke til kommentar
Heisann!

Har akkurat lastet ned og brent X64 versjonen, og om du prøver å kjøre setup.exe så får du beskjed om at dette ikke er et gylding win32 program. Om du har 32bit XP installert må du boote med Vista DVD'en for å kunne installere.

 

VRÆÆÆÆL og nå stengte AKKURAT butikken rundt hjørnet!! Tenkte meg nok dette var sannsynlig. :cry:

 

Legg d til i faQ Dell_9200

 

Victurus!

Lenke til kommentar

Får bare denne beskjeden nå jeg skal laste ned... Hva er problmet og hva kan jeg gjøre?

 

Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.

 

We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time.

 

Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar
Får bare denne beskjeden nå jeg skal laste ned... Hva er problmet og hva kan jeg gjøre?

 

Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.

 

We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time.

 

Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience.

6276670[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6276684

Lenke til kommentar
Får bare denne beskjeden nå jeg skal laste ned... Hva er problmet og hva kan jeg gjøre?

 

Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2.

 

We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time.

 

Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience.

6276670[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6276684

6276693[/snapback]

:ermm: Må jeg lese igjennom alle de 64sidene for å finne svaret?? :ermm:

Lenke til kommentar
Må jeg lese igjennom alle de 64sidene for å finne svaret??

6276711[/snapback]

Hmm. Jeg postet da til mitt innlegg i den tråden. Forsøkte du virkelig å klikke på linken? Uansett. Kan gjengi svaret mitt nedenfor:

 

Hei!

Spurte tidligere om hvordan en får tak i x64 utgaven av Vista Beta 2. Siden filen er over 4 GB vil den ikke lastes direkte i hverken Opera eller IE, og Firefox gir en access denied feilmelding om en prøver å laste ned.

 

En trenger dermed en nedlastingsagent for å få tak i versjonen. Siden en ikke bare kan gå inn i google å skrive "download manager" om en ønsker å få tak i en versjon uten spyware, brukte jeg en times tid på å finne en bra en. Kan tipse om "Download Express" fra MetaProducts.

 

Etter at dette var installert gikk det fint å laste ned x64 versjonen fra Microsoft. Bra hastighet var det også. På en 100 mbit linje fikk jeg i gjennomsnitt 6 MB/s, noe som betyr at hele greia var unnagjort i løpet av 10 minutter. :)

Endret av brannslange
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ
1. Ok

2. Ok

3. Dumt

4. Det er kun en ting du kan gjøre. Det jeg må vite er: Hvor mye plass har du ledig på D:? Hvor stor er filene dine som du MÅ ha?

5. Du må ikke ha dobbelkjerne. Vet faktisk ikke om det finnes dobbelkjerne 64-bits ennå. Du må nok installere x86-versjonen.

6. Jeg vet ikke om noen FTP servere, du kan jo bare laste ned fra MS sin HTTP?

 

Jeg har 186 gb på D: (1024) og av de så er 120 gb helt nødvendige dokumenter, C: er på 180, men jeg holder på å rydde nå.

Endret av Slettet-uHVgFQ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

Når jeg skal begynne å laste ned x 86 kommer det bare opp at jeg har brukt opp sjansen min for cd-keys, jeg har skrevet mine to ned, men jeg får ikke kommet til siden som du kan downloade fra. Plz hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...