Gå til innhold

Windows Vista Beta 2 sluppet


Anbefalte innlegg

Lyddriveren min ble automatisk hentet fra MS sine servere via MS Update, sammen med drivere som ikke var på DVDen.

6270170[/snapback]

 

Høres ut som Vista ordner opp i ting:) Litt trist å bytte fra XP, for man blir da glad i sitt OS :!:

 

Laster ned Vista x64 nå. Får vel sprette den eksterne harddisken, og dedikere den til Vista.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hæ? jeg har lastet ned beta 2 nå. den er pakket med winrar og jeg prøvde å extracte den sånn at jeg kan brenne den på dvd, men får bare 1 liten readme file!

 

skal jeg ikke extracte eller?

6270357[/snapback]

 

Last ned Alcohol 120

 

Så åpner du den fila du lasta ned i alcohol 120.. Så er det en marg til høyre som det står skriv til skive eller no!

Lenke til kommentar
hæ? jeg har lastet ned beta 2 nå. den er pakket med winrar og jeg prøvde å extracte den sånn at jeg kan brenne den på dvd, men får bare 1 liten readme file!

 

skal jeg ikke extracte eller?

6270357[/snapback]

 

Last ned Alcohol 120

 

Så åpner du den fila du lasta ned i alcohol 120.. Så er det en marg til høyre som det står skriv til skive eller no!

6270384[/snapback]

 

hm, men hvis jeg vil extracte den først for å overføre hele mappa til en annen maskin å brenne der da?

 

edit:Deamon tools går vel greit?

Endret av eXa
Lenke til kommentar
Litt dumt dette med to Vista-tråder. Men tråder som blir startet av hw.no-nyhetssaker blir jo ikke stengt. Men Dell_9200 sin fine tråd må jo leve videre den og. Så man får leve med det.

6270455[/snapback]

Hans side er fin, ja, og råder dere til å se der. FAQ har han også settet opp, veldig fin side. Still gjerne spørsmål der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...