abene Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Windows Vista Beta 2 er nå endelig klar for nedlasting for de som ønsker å teste ut neste Windows-versjon. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Viktig å merke seg: Time-limited softwareWindows Vista Beta 2 (and RC1) is time-limited, pre-release software that will expire on June 1, 2007. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Vel, vi får bare håpe at en endelig versjon, eller i alle fall en ny release candidate, har blitt sluppet til da... :!: Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hva med Beta 2 x64? Fant bare mulighet til å laste ned x86.... Hadde vært greit å få testet 64bit også, regner jo med at det blir den jeg går til inkjøp av når de blir lansert. Endret 8. juni 2006 av Sigurd2 Lenke til kommentar
dib Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 downloading... 3 timer igjen Lenke til kommentar
detonator Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Regner med det er mulig å installere denne i tillegg til Windows XP, slik at man slipper å overskrive? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 må man ha gyldig xp lisens for å laste ned? *plystre* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Neida, det skal man ikke trenge, man får en ny lisens for Vista. Står til nedlasting hjemme.. alt fra 6 kb/s til 500 kb/s. Håper det er ferdig til jeg kommer hjem Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Ville dere anbefale å laste den ned og installere den på en egen partisjon, eller er det fortsatt for "risky" med hensyn til stabilitet etc? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Regner med det er mulig å installere denne i tillegg til Windows XP, slik at man slipper å overskrive? 6265130[/snapback] Blir ikke dette som et vanlig operativ system bare at det er beta og det er vel ikke mulig og instalere to operativ systemer på en harddisk? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Regner med det er mulig å installere denne i tillegg til Windows XP, slik at man slipper å overskrive? 6265130[/snapback] Blir ikke dette som et vanlig operativ system bare at det er beta og det er vel ikke mulig og instalere to operativ systemer på en harddisk? 6265194[/snapback] La inn en beta 2 i går, og fikk et fint oppsett for boot valg. Inkluderer verktøy for ram test også. Edit: To operativsystemer på en disk går bra. Bare legg nytt operativsystem på egen partisjon. Endret 8. juni 2006 av Sigurd2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hva er det egentlig som gjør at Vista tar såpass mye mer plass? Ikke at det er noe kjempeproblem, eller at jeg hadde forventet at det ikke tok mer enn XP, men 6 ganger mer plass er jo endel. AtW Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 kanskje de bundler den nye swapfila på 4GB :!: Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet hvor stor plass vista tar når det er installert!? Vil jeg få plass til hele greia på en 4gb disk? Enn 6gb da? Vet jo at Xp tar MYYYE større plass enn hva plata er på.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe balleklorin Det er såpass mye mer grafikk i Vista enn i XP at det tar kollossalt mye mer plass, i tillegg skal filer pakkes ut for å forhindre at det går så lang tid med åpning o.l. Kikka: Jeg ville iallefall ikke ha vurdert noe mindre enn 8GB... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet hvor stor plass vista tar når det er installert!? Vil jeg få plass til hele greia på en 4gb disk? Enn 6gb da? Vet jo at Xp tar MYYYE større plass enn hva plata er på.. 6265247[/snapback] Siden Beta 2 er Ultimate-utgaven og inneholder "alt", tar den raskt opp mot 10GB. Anbefaler en partisjon på 15-20GB... Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Ahhh... Kiiipern.. da må jeg til å fikse partisjoner på en av de skikkelige diskene mine.. har noen små jeg kunne tenkt meg å bruke... Forresten.. Er det noe krav for disker for å kjøre dem i RAID?! Kunne kanskje lappet sammen et par gamle disker.. Sånn bare for å teste Vista. Endret 8. juni 2006 av KiKKA Lenke til kommentar
bandrex03 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2. We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time. Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience. -- ..err Endret 8. juni 2006 av bandrex03 Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Klikka: Du kan vel kjøre dem i JBOD Raid uten problemer. Men er det flere som får denne feilmeldingen? Thank you for your interest in Windows Vista Beta 2. We are currently experiencing a high level of demand and cannot process your request at this time. Please check back later for availability. We apologize for any inconvenience. Var visst fler enn meg som ville laste ned:P Men hva skjedde med at vi som var på TG, og registerte oss som vi fikk besked om skulle få tilgang til denne betaen før alle andre? Edit: Det var tydligvis fler enn meg ja. Endret 8. juni 2006 av arnbju Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Min har stoppet på 16% og "resumed 5 times..." Dette kommer til å ta tid! Synd MS ikke bruker torrents... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå