Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Enig i det som var sagt før, hvorfor ikke DVI utgang? Det kortet så jo perfekt ut for HTPC bortsett fra analogutgangen omtrent INGEN bruker i et htpc oppsett.. Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noen som vet hva som er det beste valget av Abit AN9 32x og AN9 Fatal1ty 32x? Sitter nemlig å venter på at andre enn Asus skal gjøre nForce 590 kort tilgjengelige her i landet. Noen som har peiling på når DFI kommer med lanparty kort for AM2? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Noen som vet hva som er det beste valget av Abit AN9 32x og AN9 Fatal1ty 32x? Sitter nemlig å venter på at andre enn Asus skal gjøre nForce 590 kort tilgjengelige her i landet. Noen som har peiling på når DFI kommer med lanparty kort for AM2? 6287375[/snapback] Hvis du er gamer ville jeg valgt Fatal1ty. (To av vennene mine skal kjøpe det når det kommer til Norge.) DEt er et konge bra kort. Klokker bra (Veldig enkelt å overklokke), og mange andre geniale løsninger. Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Gamer.... Vel, ikke så hard på det lengre... Kjører litt civ4 o.l. For å si det sånn så er jeg ennå fornøyd med ytelsen til 9800pro kortet på 418/350Mhz... Det viktigste for meg er multitask og encoding/decoding... Kanskje er det lurt av meg å vente på conroe og bli intel mann igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå