EVH Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er det noen fler enn meg som er tennis interesserte her på forumet? Spiller tennis flere timer hver dag nå. Elsker sporten Ser noen på Roland Garros om dagen? Gidder ikke skrive masse greier hvis det ikke er noen andre tennisinteresserte her, så jeg holder igjen litt, men fyr løs hvis det noen andre som også følger med! Hehe Jeg holder btw med Federer, og håper på en finale mellom federer og nadal Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vel, jeg har aldri spilt tennis, men synes det er spennende å følge på TV. French Open er min favoritturnering og det har vært mange gode kamper i år. Så deler av Vaidisova - Kuznetzova i dag og Vaidisova imponerte meg stort. Gode server, gjennomgående godt plasserte slag og kvikk i bena. Dessverre kokte det over litt for henne i slutten av andre sett, og det ble ikke overraskende tøft i tredje. Hun kommer nok sterkere tilbake senere. Jeg krysser også fingrene for Federer - Nadal i herrefinalen, Nadel er jo omtrent den eneste som er i stand til å slå Federer så det kan bli en stor match. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Spiller tennis jeg og er interessert i sporten så klart Det at Federer i det hele tatt klarte seg til finalen er utrolig, han er egentlig ingen grus spiller men han takler alle bane-dekkene så utrolig bra. Nadal vant over Federer i finalen: Nadal - Federer 1-6 6-1 6-4 7-6(4) Så det var altså ganske jevnt og Federer har god kjans til å bli mester på alle 4 grand slams som ingen (?) har klart før Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ser ikke mye på tennis nei, men pleier å få med meg Grand Slams. Har dessverre blitt lite Roland Garros på meg i år, dessuten får jeg ikke sett Wimbledon sidne jeg er i Danmark på den tiden. Satser på å få med meg US Open da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Spiller tennis jeg og er interessert i sporten så klart Det at Federer i det hele tatt klarte seg til finalen er utrolig, han er egentlig ingen grus spiller men han takler alle bane-dekkene så utrolig bra. Nadal vant over Federer i finalen: Nadal - Federer 1-6 6-1 6-4 7-6(4) Så det var altså ganske jevnt og Federer har god kjans til å bli mester på alle 4 grand slams som ingen (?) har klart før 6291000[/snapback] Er et par som har tatt 4 Grand Slams før. 3 stk tror jeg. Spiller litt tennis selv og er stor fan av Federer. Husker for noen år tilbake da han vant Wimbledon som en temmelig ukjent spiller. Han spilte rett og slett som en gud. Synd at han ikke vant mot Nadal. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Ja, okay, fant noe stoff: Male tennis players who have won 3 or more Grand Slam singles events in one season: 1933: Jack Crawford (3) 1934: Fred Perry (3) 1938: Don Budge (4) 1955: Tony Trabert (3) 1956: Lew Hoad (3) 1958: Ashley Cooper (3) 1962, 69: Rod Laver (4) 1964: Roy Emerson (3) 1974: Jimmy Connors (3) 1988: Mats Wilander (3) 2004: Roger Federer (3) Så det er altså 2 menn som har klart dette, dette var da veldig tidlig, og jeg tror det er vanskeligere å klare alle 4 banedekkene nå ettersom det er mye høyere hastighet og man vender seg mer til banedekker og det blir da vanskeligere å mestre alle 4 banedekkene best i verden Nadal som er en grus-spiller har jo ikke en eneste kjans i f.eks Wimbledon. Wh1te og Edmanzor hvilken klubb spiller dere på? Spiller selv for og på Ski TK. Skulle likt å sett Federer mot Jimmy Connors hvis Federer kunne blitt sendt tilbake i tid, tror Federer kunne leket seg ganske fint der ja Endret 12. juni 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Spiller ikke i klubb, spiller for gøy. Har noen slektninger så er ganske flinke, som lærer meg, men mine egenskaper er det ikke vits å nevne en gang Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Så du har tennisbane i hagen? :O Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Liket tennis, spiller det også. Følger med på French Open om dagen også Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nadal fikser biffen, herlig Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Så akkurat på det. Nadal eier, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå