instanes Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Jeg kjører Wolfenstein på w2k med sp2 og det henger seg hele tiden. Jeg kan spille i 1 eller 10 min før det skjer, men da må jeg reboote med reset-knappen. Har kamerater som kjører det på w2k så det er vel ikke der problemet ligger. Kan det være hardwarefeil? PIII 667MHz Matrox G400 DualHead (nyeste drivere) SB 64PCI Logitech trådløs mus, tastatur 256MB SDRAM På forhånd takk for gode svar. Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Prøv forumet på denne siden: http://www.rtcw.co.uk Lenke til kommentar
JRF Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Har akkurat det samme problemet selv men jeg kjører Win XP Pro. Send meg gjerne en mail hvis du får løst problemet... Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Kjører Rtcw på win2k og har enda ikke opplevd at spillet henger seg. Ser at du kjører med 256MB ram. Er dete to 128MB, eller tre 1x128+2x64MB?. Har en kompis som har tre brikker og der lugget det i den ene brikken, slik at spillet hengte seg hele tiden. Hvis brikkene er av forskjellig merker prøv å nøkke ut den ene for å se om du får spilt da. Er det kun i Rtcw at det henger seg? Yoda Lenke til kommentar
JRF Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 For min egen del kjører jeg Win XP Pro med 384 meg RAM (3x128) av forskjellige merker, men det er KUN i RTCW det henger. Det henger faktisk så mye at jeg må resete med powerknappen...Har oppdatert drivere men det hjelper ikke. Sjekket forumet på rctw.co.uk og det ser ut til at det er flere som sliter med dette problemet, men det er tilsynelatende ingen felles faktor som går igjen... Må vel bare vente på patch... Lenke til kommentar
instanes Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har to 128MB brikker av forskjellig merke. Holder det med 128MB til RTWC? Det er kun RTWC som henger. Andre løsninger? Kan det være skjermkortet eller er det godt nok? Lenke til kommentar
baltuz Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 jeg kjører 2k og spiller både SP og MP helt feilfritt. Så det er nok ikke 2k nei. --- GeForce 3, 64MB DDR Intel Celeron 566 MhZ 512 MB ram =) Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 RTWC benytter QuakeIII motoren slik at du burde kunne kjøre med 128MB RAM, selv om dette blir rimelig kjipt. Hele poenget er å begynne et sted å lete etter kilder til feil. Ta først ut den ene og prøv. Hvis fortsatt feil ta ut den andre og prøv. Hvis dette heller ikke fungerer har du i beste fall en feilkilde mindre. Som sagt er det flere som har hatt problemer med forskjellige typer RAM. Det trenger heller ikke nødvendigvis være feil med dem. Yoda Lenke til kommentar
Bjorn-Ove Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg har hatt det problemet jeg også. Jeg har ikke noe spesielt bra skjermkort (Creative Riva TNT) og kjøre Win 2k m/ SP2. Jeg oppdaget at GPU på skjermkortet ble dritvarm, og da "hengte" RTCW seg. Løsningen min var å sette på ei vifte, og vips...har RTCW fungert flott. Bjørn-Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå