Mompen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) www.v-ting.com En morsom side laget av noen mannfolk fra Arendal. Virker som en slags etterligning av "Jackass", bare at dette inneholder blant annet sinnsyk bilkjøring, spy, og unødvendige saker og ting. Første gangen jeg så noen av filmene trodde jeg at jeg nesten skulle dø av latter. Spesielt "Rån My Ride", "Hagefest 1" og "Hagefest 2". Ellers er "Bilkrasjkavalkade" sterkt anbefalt. (50 ødelagte biler + 1 moped) Enjoy! :!: (for mer galskap sjekk også www.sjesk.com) Endret 7. juni 2006 av mompen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hehe meget bra , beste med rmr var etter rulleteksten da Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 De folka må være utrolig ustabile i toppen :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hadde jeg hatt plass til og lager biler hadde eller enda bodd nord på så hadde jeg og sikkert herjet på høyt plan med biler , men midt i stavanger er plasse rimelig begrenset biler er gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå