Gå til innhold

Takler din PC spillet du sikler på? Test her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vansklig for å ta slike sider seriøst.

For det første installerer du helt sikket spyware og trojaner når du godtar ActiveX applikasjonen deres.

Og en annen liten ting jeg la merke til:

Command & Conquer: Decade saken ligger listet som et spill. Er ikke det mange veldig, veldig forskjellige spill med forskjellige systemkrav?

Lenke til kommentar

Måleren deres er ukorrekt den sier at jeg ikke kan spille Vietcong 2, men jeg eier spillet og spiller det uten problemer! :thumbdown:. Den måler dessuten cpu speeden min til 599mhz noe som vriker ganske merkelig i og med at pc-en min klarer spill programmet ikke sier den burde klare! :nei:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
NICE! Denne linken er bookmarka! Fikk nesten full score på oblivion på en pc til 6k, ikke dårlig! :D

6304630[/snapback]

Icywiz: DU kan sikkert kjøre wow etter det spiller krever, men den kan jo ikke rengne ut hvor mange spillere det er på din server.. det har nesten alt å si!

Lenke til kommentar
NICE! Denne linken er bookmarka! Fikk nesten full score på oblivion på en pc til 6k, ikke dårlig! :D

6304630[/snapback]

Icywiz: DU kan sikkert kjøre wow etter det spiller krever, men den kan jo ikke rengne ut hvor mange spillere det er på din server.. det har nesten alt å si!

6304633[/snapback]

 

Hehe.. sant nok. Kunne vel ha hoppa rundt i BWL alene, men det funker jo bare ikke :p . "Youre system will ROCK this product" var alikevel å ta litt i synes jeg. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...