Cubicle Dude Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Fant denne siden veldig nyttig! Ciao Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Om du bruker "søk" funksjonen så ser du raskt at den er blitt postet en god del ganger allerede... Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Om du bruker "søk" funksjonen så ser du raskt at den er blitt postet en god del ganger allerede... 6264387[/snapback] Ciao Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Takk for linken. Kult å få testa pcen! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Men husk at den testen er langt fra rett. Den påstår f.eks. at jeg kan spille oblivion helt perfekt, selv om det går dårlig med medium settings.. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvilket spill tar mest ytelse eller hva det heteR? kan si det sånn da: Hvilket spill må man ha best pc for å spille? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Det er jeg ikke sikker på, men tror F.E.A.R og Doom 3 skal være heftig. Ciao Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Mener at Oblivion krever mer enn F.E.A.R. og Doom 3. Jeg kjørte begge de to på fullt uten problem, men Oblivion derimot, værre. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ny for meg så jeg takker og bukker. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Det stemmer det ja. Har hørt Oblivion skal kreve mye. Fant den ikke der så jeg får ikke testet den. Hyggelig:-) Ciao Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det stemmer det ja. Har hørt Oblivion skal kreve mye. Fant den ikke der så jeg får ikke testet den. Hyggelig:-) Ciao 6265510[/snapback] Ligger under The Elder Scrolls IV: Oblivion. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Takker :-) Ciao Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Genialt! Visste ikke at min bærbare tok BF2 Og se hva den sa om doom 3 på den bærbare: Congratulations, your system will ROCK this product! Wish we had a system that hot you lucky dog. Endret 9. juni 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Vansklig for å ta slike sider seriøst. For det første installerer du helt sikket spyware og trojaner når du godtar ActiveX applikasjonen deres. Og en annen liten ting jeg la merke til: Command & Conquer: Decade saken ligger listet som et spill. Er ikke det mange veldig, veldig forskjellige spill med forskjellige systemkrav? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Måleren deres er ukorrekt den sier at jeg ikke kan spille Vietcong 2, men jeg eier spillet og spiller det uten problemer! . Den måler dessuten cpu speeden min til 599mhz noe som vriker ganske merkelig i og med at pc-en min klarer spill programmet ikke sier den burde klare! Endret 11. juni 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Denne testen var crap da.. skulle teste på laptopen min her om den kunne kjøre World of Warcraft (noe jeg vet ikke går særlig bra). Dette var svaret: Congratulations, your system will ROCK this product! Wish we had a system that hot you lucky dog. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Oi dobbelpost Endret 14. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 NICE! Denne linken er bookmarka! Fikk nesten full score på oblivion på en pc til 6k, ikke dårlig! 6304630[/snapback] Icywiz: DU kan sikkert kjøre wow etter det spiller krever, men den kan jo ikke rengne ut hvor mange spillere det er på din server.. det har nesten alt å si! Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 NICE! Denne linken er bookmarka! Fikk nesten full score på oblivion på en pc til 6k, ikke dårlig! 6304630[/snapback] Icywiz: DU kan sikkert kjøre wow etter det spiller krever, men den kan jo ikke rengne ut hvor mange spillere det er på din server.. det har nesten alt å si! 6304633[/snapback] Hehe.. sant nok. Kunne vel ha hoppa rundt i BWL alene, men det funker jo bare ikke . "Youre system will ROCK this product" var alikevel å ta litt i synes jeg. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 gidder aldri å ta slike tester da det er 99% sjangse for spyware og jeg vet at pcen min takler alle nyere spill med høyt detalje nivå anywayz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå