river Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har en bærbar maskin her som jeg så gjerne skulle ha lagt inn win98 på. Men problemet er at maskina ikke har cd-rom. Jeg har desuten en cd-rom med usb tilkobling. Men så lurer jeg på om noen vet om hvor jeg kan få tak i en usb driver til Dos? [ Denne Melding var redigert av: river på 2002-10-10 11:14 ] Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Ta en titt her: http://www.pocketec.net/downloads.taf?f=po...B362B443DA547AC Mulig du får den til å virker. En annen mulighet er å prøve USB driveren som følger med Norton Ghost 2003. Solaris Lenke til kommentar
river Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Takk for svaret. Men finnes det en lettere måte? Hvordan får jeg lagt inn noe i config.sys fila? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: river skrev (2002-10-10 11:59):Takk for svaret. Men finnes det en lettere måte?Hvordan får jeg lagt inn noe i config.sys fila? du kan åpne den i edit.. "edit config.sys" Hvis du har edit, da... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 USB er egentlig ikke støttet i Dos, så det er slettes ikke enkelt å få dette til å fungere. Har forsøkt å få min USB harddisk tilgjengelig i Dos, men ikke lykkes foreløpig. Du må sette opp config.sys og autoexec.bat filene med riktige kommandoer, se DUSE_DOC.txt for eksempler. Prøv forskjellige kommandoer, kanskje du er heldig Solaris Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvis du har Norton Ghost så mener jeg denne har en "make a dos boot disk with usb support" en eller annen plass. nyggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå