DubleU Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Sa-G er nå klar med N.O.K.A.S -The Mixtape. Vært mye snakk om dette i media. Ta en titt - endelig er den her ! No One Knows About Skillz innholder 27 eksklusive låter. Du har muligheten til å se videosnippets fra mixtapen på linken under. Artister: Son of Light, Cam & A-Lee. Breaknecks, Vannskapt Mannskapt, Vaagard & Pete`n, Jae-R, Leeroy, Minoritet1, Rosin i Pølsa, Danny Boy Tiern&Lars, Simon Devine, DVD, Dets, Ken Ring, MadCon, Jesse Jones, Pumba, Ernie&Maccan, Spectra,Kompani 69, Freakshow, Young Po, Shine, Scope, Gutta På Skauen og Nills m/SKillz. Produsenter: Tommy Tee, Soul Theory, DJ Leven,Langbein, Hkonbeatz, Megafon,Haagi, Shine og Next Level. Release datoer og salgssteder: 6 Juni på Mixtapes.no, se tracklist og video her: http://www.mixtapes.no/productShow.asp?pid=37193 9 Juni på Stress og FourTwenty i Oslo. 12 Juni på Steez i Bergen. 13 Juni på Footloose i Trondheim. LYD SNIPPETS KOMMER SNART ! Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Denne mixtapen trur jeg at jeg skal få anskaffet meg, tru om den kommer ut for salg på platekompaniet og andre store butikker? Lenke til kommentar
DubleU Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Denne mixtapen trur jeg at jeg skal få anskaffet meg, tru om den kommer ut for salg på platekompaniet og andre store butikker? 6264278[/snapback] HeHe...Men foreløpig er den på steez, stress, 420 & Mixtapes.no Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Selvfølgelig skal denne skaffes, har gleda meg en stund til denne her ass.. Mye fete artister. På tide det kom en ny skikkelig fet mixtape fra våre artister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå