cerion Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Utforsk naturen, røyk planter. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det tror jeg du ikke vil vite ^^ Hørte forretsen akkurat på SA 1750 og Audiovector på et Hegel anlegg, meget tasty om jeg får si det sjølve !! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Skal han høre på forsterkeren da Satrucci? (Regner med at det der var effekt og for forsterker?) Vil muligens gått til innkjøp av en god, da mener jeg god, lp/cd spiller også. Og hva er den samlete prisen på det du linket til? 6270048[/snapback] Oi, føkæss. Kan gå for hegel all teh way og kjøpe CDP4a, evt kanskje vere litt vågal og slå til med ein Arcam CD33. Samla pris legger seg då på ca 130.000,- + kabling. Nordost er i alle fall perfect match for både Patos og Hegel mht. høgtalarkablar, Heimdall eller Frey hadde gjort seg, Hegel og signalkabler er eg usikker på, men legg på signalkabel fra samme produsent og type, så er vi oppe i ca 160.000. Dette har eg sete og kost meg med dei siste kveldane. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Har du det selv? tøs.... No ble jeg regelrett kvalm... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Begynn å spill poker (holdem) med kameratene dine. Kjøp en landeveissykkel og nyt naturen og været i sommer. Bli pro i bowling, det er fett. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Musikk, Film og Styrketrening, mer enn det trenger du ikke 6264186[/snapback] Skulle si det samme En ny hobby jeg har fått meg i det siste er å følge med på ebay og kjøpe ting der. Har handlet mye og til en god pris 6264221[/snapback] Du kan starte med dette røverkjøpet:) Okei nok offtopictull fra min side. Det med jobb er ingen dårlig ide, hvis du finner noe du liker er dette absolutt en grei måte å bruke dagene på. Du kan jo prøve å casemodde PC'er også. Hvis du har tilgang på en bod eller noe slikt er det et fint tidsfordriv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sportfiske. Lær deg og fiske med flue og fisk etter stor ørreten eller laksen! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Gokart Fisking Airsoft Golf ...Det er ihvertfall det jeg driver med Endret 9. juni 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå