KompleX Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 WoW er et møkkaspill. Begynn å spill gitar. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Haha, lo godt der, ka1ser. Jojo, det er forsåvidt morsomme spill. Kan du ikke få deg en jobb? Det er ingenting bedre å gjøre enn å kjenne at du får cash, mener nå jeg. Jeg må ha sommerjobb. DOH! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 iom. du nevnte "ting med motor" så vil jeg anbefale deg og titte litt på motocross. En hobby som er utrolig morsom Greit, du trenger litt penger for og starte, men har du interessen så kommer du ikke til å angre. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Dersom du har litt sportslig interesse, kan du alltids bli med på det lokale 7. divisjonslaget i fotball ellerno ^^ Har faktisk gjort dette selv, var gøy et år, men ble så mye stress pga mangel på bil, og derfor laaaaangt til treninga Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 6264705[/snapback] Trenger ikke å ødelegge noen flere liv nå... Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Intresser: data, ting med motor og pyroteknikk. Noen som har noen ide hva jeg kan finne på når jeg kjeder meg? 6264035[/snapback] Hva med å begynne å trene? Sunnere enn både data og pyroteknikk. Endret 8. juni 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
warpig Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) En ny hobby jeg har fått meg i det siste er å følge med på ebay og kjøpe ting der. Har handlet mye og til en god pris 6264221[/snapback] Hvordan i huleste kan noe menneskelig følge med på det som skjer på ebay, er ikke det omtrent like umulig å ha som hobby som å ha det å prøve å telle biler langs den tyske autobahnen som hobby? Endret 8. juni 2006 av warpig Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 * kjøp deg en dritbil og skru den til den er strøken * crosserkjøring * styrketrening Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Feilpost. Endret 8. juni 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 begynn med skult kamera i hoftehøyde, gå på byen og knipse bilde av alle rompene du finner for så å legge det ut på nett! gif link plix! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Om du har fullført førstegangstjeneste, meld deg på et opptak til HV-I 016. Flott siden du liker våpen. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Data programmering er tidkrevende, vanskelig, men det er gratis og en givende hobby. Kan se på det som kryssord eller noe, hvis det gjør det lettere. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 * kjøp deg en dritbil og skru den til den er strøken* crosserkjøring * styrketrening 6267899[/snapback] Den første frister jo litt.. *finn.no* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 * kjøp deg en dritbil og skru den til den er strøken* crosserkjøring * styrketrening 6267899[/snapback] Alt med samme drittbil Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Paintball og Kayakk, da for du trent styrke så det holder. Og mange nye venner, noe som kan lede til enda flere hobbyer.. Leirdueskyting er jo det artigste av alt du kan gjøre med et våpen.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) AV ! Nei seriøst: begynn med hjemmekino. Det er utrolig gøy og det virker skikkelig nerd www.avforum.no www.hifisentralen.no www.audiophile.no www.hificenter.no www.hifiklubben.com Bla litt rundt på avforumsa o_O lykke til EDIT: wow er et møkkaspill, ja Endret 8. juni 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Lil-H har fasiten. Du kjøper deg slike, ein slik, ein slik og ein skikkelig godstol. så setter du deg ned. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Begynn med paintball eller klatring. Selv driver jeg med begge deler(og fotball). Eller du kan melde deg inn i en skyteklubb elns? Jeg drev også med pyroteknikk, men lenge siden sist nå. Etter at jeg begynte med paintball så har jeg ikke lagd noen bomber. . Blir vel litt i sommer dog Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Skal han høre på forsterkeren da Satrucci? (Regner med at det der var effekt og for forsterker?) Vil muligens gått til innkjøp av en god, da mener jeg god, lp/cd spiller også. Og hva er den samlete prisen på det du linket til? Endret 8. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå